یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
دبیر جامعه روحانیت شیراز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین طاهری شیرازی گفت:آثار خدمات شهید جمهور را در یک الی دو سال آینده خواهیم دید، اما باید مسیر شهید جمهور را در انتخابات تبیین کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری شیرازی امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که به میزبانی رئیس بنیاد ستاد غدیر استان فارس در مجتمع بنیاد غدیر برگزار شد، ضمن تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر خم، اظهار داشت: در آستانه دو اتفاق مهم قرار داریم یکی عید سعید غدیر که همه چیز ما به این عید بر می‌گردد و زیباترین نام بوده که بروی این عید قرار گرفته است.

وی افزود: روحانیت وظیفه دارد همانند علمای گذشته برای هرچه باشکوه‌تر شدن این عید تلاش کند، دومین نکته مهم، برگزاری انتخابات است که بسیار حائز اهمیت است.

دبیر جامعه روحانیت شیراز در خصوص اهمیت غدیر، عنوان کرد: چیزی مهمتر از غدیر با توجه به آیات قرآن کریم در عالم خلقت وجود ندارد، اهمیت این موضوع برای همه روشن است، با توجه به هجمه دشمنان در بحث ولایت هیچ چیز مهمتر از غدیر نیست و باید غدیر را به درستی در جامعه تبیین کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن برای کمرنگ کردن بحث غدیر تلاش می‌کند اما نسبت به برگزاری مناسبت‌های اهل بیت(ع) و شادپیمایی‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل هستند.

تولیت آستان مقدس حضرت سید علاالدین حسین(ع) بیان کرد: برگزاری جلسات هفتگی در مساجد در خصوص غدیر ضرورت دارد، مردم باید به حضور در جشن‌های غدیر تشویق شوند.

وی به شهادت رئیس جمهور و همراهان اشاره کرد و یادآور شد: شهید جمهور همه تلاش خود را برای نظام اسلامی و مردم کرد، خدمات بزرگ و ارزشمندی را داشت و باید یاد و خاطره این شهید، گرامی داشته شود و نباید بگذاریم زحمات شهید جمهور پایمال شود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری متذکر شد: آثار خدمات شهید جمهور را در یک الی دو سال آینده خواهیم دید، اما باید مسیر شهید جمهور را در انتخابات تبیین کنیم، تخریب کردن یکدیگر کار مطلوبی نیست، به خاطر اینکه نامزد یک طیف پیشرفت کند نباید نامزد دیگر تخریب شود.

وی ضمن تبریک هفته قوه قضائیه، اظهار کرد: قوه قضائیه باید به جایگاه اصلی که انقلاب به آن افتخار کند برسد، اگرچه اکنون نیز اینگونه است.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری گفت: در غدیر شخصیتی انتخاب شد که در ابعاد مختلف می‌درخشید، ما نیز باید دنبال این باشیم که در انتخابات ریاست جمهوری به شخصی رأی دهیم که اهل عمل باشد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha