یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
دهه ولایت

حوزه / معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امسال در بیش از ۳۰۰ شهر به طول ۲۹۰ کیلومتر شاهد برگزاری میهمانی بزرگ برای امیرالمومنین علی(ع) در روز عید غدیر خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت‌زمانی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی، بازوی تبیینی امام جامعه است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: وقتی وارد حوزه تبیین می‌شوید مهم ترین مسئله رساندن حرف به همه آحاد جامعه است و ذهن همه افراد جامعه مورد خطاب قرار می‌گیرد پس باید گره‌های ذهنی آنان باز شود.

وی یادآور شد: این دایره وسیعی که مورد خطاب امام جامعه است و دستگاه تبلیغ را با این حجم مخاطب رو به رو می‌کند، نیازمند خلاقیت، نوآوری و ایجاد ظرفیت‌هایی است که در واقع انقلاب اسلامی فرصت آن را در اختیار دستگاه تبلیغ قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین عزت‌زمانی با بیان اینکه طراحی‌های دستگاه تبلیغات برای تمام آحاد جامعه باشد، ابراز کرد: رویکردها، خلاقیت‌ها و طراحی‌های رو به جلو طوری باید چیده شود که قدرت دسترسی به امور جامعه را پیدا کنیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور خاطرنشان کرد: با ایجاد شبکه‌های فکری و طراحی‌ها و استفاده از ظرفیت فعالین رسانه‌ای و حوزوی به دنبال این هستیم تا در دو حوزه محتوا و قالب‌ها و روش‌ها حرکت کنیم.

وی با اشاره به میهمانی بزرگ غدیر، عنوان کرد: امسال در بیش از ۳۰۰ شهر به طول ۲۹۰کیلومتر شاهد برگزاری میهمانی بزرگ برای امیرالمومنین علی(ع) در روز عید غدیر خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین عزت‌زمانی در خصوص طرح زندگی آیه‌ها یادآور شد: این طرح یک فناوری برای ایجاد ظرفیت اتصال مردم با قرآن است و یک نگاه اعتقادی دارد، حدود ۳۰ دستگاه در اجرای آن مشارکت داشتند و ۴۵ میلیون نفر ۳۰ آیه از آیات قرآن کریم را حفظ کردند و با آن ارتباط گرفتند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha