جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
پژوهش

حوزه/ مسئول اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش حوزه علمیه خراسان از دریافت مجوز دوفصلنامه علمی تخصصی مطالعات اخلاق و تربیت وابسته به مدرسه علمیه امام خمینی(ره) خبر داد.

حجت‌الاسلام یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در مشهد، با اعلام این خبر گفت: مدیریت پژوهش و توسعه علمی این حوزه و اداره برنامه‌ریزی و ارزیابی پژوهش حوزه علمیه خراسان، در راستای وظایف ذاتی خود و به منظور برنامه‌ریزی تولید نشریات جدید، با پیگیری های متعدد مجوز نشریه علمی تخصصی مطالعات اخلاق و تربیت را دریافت و شماره نخست آن در دست انتشار است.

وی افزود: مجوز دوفصلنامه علمی ـ تخصصی مطالعات اخلاق و تربیت وابسته به مدرسه علمیه امام خمینی(ره) با شماره ثبت ۹۶۳۳۷ پروانه انتشار آن در ۲۷ خرداد ماه توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر شد.

حجت‌الاسلام یزدانی تصریح کرد: این نشریه دارای معتبرترین سامانه نشریه کشور(سیناوب) می‌باشد و در مشهورترین پایگاه‌های استنادی در سطح کشور (نورمگز، مگیران، سیویلیکا، جریف، پرتال جامع علوم اسلامی) نمایه خواهد شد و مقالات این نشریه شناسه معتبر بین‌المللی را دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: طلاب و علاقه‌مندان می‌توانند مقالات خود با موضوعات فقه تربیت، فقه عملی، فلسفه تعلیم و تربیت، مبانی و اصول تربیت، روش های تربیتی، مدیریت آموزشی مبتنی بر تربیت و... را جهت انتشار در این نشریه به سامانه نشریات حوزه علمیه خراسان https://journals.hozehkh.com ارسال کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha