جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد

حوزه/ فرمانده ستاد قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی شرح مأموریت جدید افسران جنگ نرم در این قرارگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس، فرمانده ستاد قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد با صدور پیامی شرح مأموریت جدید افسران جنگ نرم این قرارگاه را با محوریت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ابلاغ کرد.

در این پیام آمده است:

بِسْمِ الله الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

( یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ - محمد ٧)

با صلوات بر محمد (ص) و خاندان پاکش (ع) و تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر، نظر به برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست‌جمهوری پس از شهادت رئیس جمهور فقید ایران اسلامی حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی(ره) و تلاش بی وقفه دشمنان ایران اسلامی در جهت جلوگیری از مشارکت حداکثری در این انتخابات علی الخصوص در فضای سایبری، مأموریت های ذیل به کلیه فرماندهان، معاونان و افسران قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد تا ساعت ٢۴ تاریخ ٨ تیرماه ١۴٠٣ ابلاغ می گردد.

الف) مشارکت و تبادل محتوای تولیدی با سایر پایگاه های تولید محتوای داخلی و خارجیِ همسو با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حول محور مشارکت حداکثری در انتخابات، توسط افسران رسته رصد.

ب) افسران رسته رصد نسبت به شناسایی و دریافت محتوای صوتی و تصویری با موضوع تحقق حضور حداکثری در انتخابات، معرفی ویژگی های رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی در بیانات امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله) و بیان خصوصیات برجسته شهید رئیسی (ره) از کلیه پایگاه های تولید محتوا در ایران و خارج از ایران، اقدام نموده تا پس از غربال محتوای دریافتی از طریق مسئول رسته فوق برای افسران رسته نشر ارسال گردد.

ج) افسران رسته نشر محتوای دریافت شده را هر روزه ساعات ١٠ و ٢١ در پلتفرم های ایرانی و خارجی در غالب پست، استوری، ریلز و توئیت منتشر نمایند.

د) معاون اجرایی، مسئول رسته های نشر و رصد در این ایام نسبت به حسن انجام مأموریت افسران نظارت داشته و در صورت درخواست ستاد قرارگاه، آمار و گزارشات این مأموریت را ارائه نمایند.

ه) "کارگروه هک" ذیل معاونت اجرایی قرارگاه حتی الامکان نسبت به ریپورت، تخریب، محو، تصاحب و خروج از دسترسی پیج ها و سامانه های فعال ضد انقلاب که هدایت آنها توسط منافقین مسجل شده اقدام نمایند.

و) در گزینش و نشر محتوا موارد زیر رعایت شود:

١. تمرکز محتوا بر اهمیت مشارکت حداکثری

٢. محتوا عاری از هرگونه حمایت یا جهت دهی به سمت کاندیدهای خاص باشد.

٣. شئونات اسلامی، اخلاقی و قانونی رعایت گردد.

۴. مصدر و مستند اطلاعات آماریِ محتوا قید گردد و معتبر، عاری از هرگونه تحریف، حرف سست و بی اساس و تفرقه افکن باشد.

و من الله توفیق

محمد شمس

فرمانده قرارگاه سایبری برهان حوزه علمیه استان یزد

٣ تیرماه ١۴٠٣

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha