یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
اتمام حجت با غرب

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: در کشور خودمان نتوانستیم هنوز ستادی مشترک تشکیل دهیم که در آن مسائل اولویت دار مشخص و تنظیم شود و دلایل آن را در قالب‌های هنری بیان کنیم و متاسفانه جزیره‌ای عمل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی امروز در دیدار با معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، تبلیغ را یک مسئله اصلی عنوان کرد و اظهار داشت: سال قبل بعد از اغتشاشات، عده‌ای از جوانان راهی راهیان نور شدند و دانشجویی که قبل از آن اغفال شده بود و در اغتشاشات حضور داشت گلایه کرد که چرا حقایق را به ما نگفتید، این در حالی است که حقایق یک چیزی و انعکاس آن در جامعه چیز دیگری است.

وی افزود: اگر تلاش‌های حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) نبود، کربلا در کربلا می‌ماند و اگر می‌بینید بعد از ۱۴۰۰ سال جریانات سیاسی و عقاید دنیا به کربلا وصل می‌شود، هنرش از آن حضرت زینب(س) و امام سجاد(ع) است که مبلغ بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه تبلیغ یک مسئله اصولی است، یادآور شد: به طوری که گاه رسالت پیامبر(ص) در تبلیغش خلاصه می‌شود، اما امروز امکانات مختلف زیاد است و باید متناسب با زمان ابتکار داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، ابراز کرد: در کشور خودمان نتوانستیم هنوز ستادی مشترک تشکیل دهیم که در آن مسائل اولویت دار مشخص و تنظیم شود و دلایل آن را در قالب‌های هنری بیان کنیم و متاسفانه جزیره‌ای عمل می‌شود.

وی ادامه داد: باید در این‌باره فکر شود که امروز وظیفه بزرگ حوزه‌های علمیه این است علاوه بر تفقه در دین، به ابلاغ و تبلیغ نیز بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه برخی افراد در داخل از همه امکانات استفاده، اما به غرب خدمت می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای این افراد که تحت تاثیر غرب هستند باید طرحی داشته باشید، این موضوع هزینه‌های عظیمی برای کشور به دنبال دارد و اگر این نوع انسان‌ها نباشند و یا تغییر پیدا کنند، دشمن کاری نمی‌تواند پیش ببرد.

وی بیان کرد: برخی افراد در جهل گرفتار هستند پس باید طرحی باشد که با آنان اتمام حجت کنیم و این کار متاسفانه صورت نگرفته، برخی از این افراد معاند نیستند و باید قدم‌های جدید و موثری برداریم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha