یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 1165182
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۷
هنر

حوزه/ پیشکسوت هنر سینما گفت: مناطق عشیره نشین ریشه‌های ملت هستند و نباید آنان را فراموش کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، علی نصیریان پیشکسوت هنر و سینما امروز در آئین نکوداشت نامداران فرهنگ و هنر استان لرستان که در سالن اجتماعات شهید آوینی برگزار شد، اظهار داشت: خیلی خوشحال و خرسندم که فرصتی پیش آمد تا به دیدار مردم لرستان و هنرمندان این منطقه بیایم چراکه اینجا و بسیاری دیگر از سرزمین‌های ایران سرشار از فرهنگ، هنر، رسوم و آواها و نواهاست که با گوشت و پوست و خون همه ما آمیخته شده و در آن نفوذ کرده است.

وی گفت: هنرمندان افرادی هستند که عمرشان را برای فرهنگ و هنر می‌گذارند و دنبال مسائل حاشیه‌ای نیستند و ذاتا برای خلاقیت زاده شده‌اند.

این پیشکسوت هنر و سینما، با بیان اینکه هنر، خلاقیت و آفرینش است، یادآور شد: آفرینش مخصوص خداست و آفریدن چیزی است که هر کس نمی‌تواند و همه را به اعجاب واداشته و این کار هنرمندان است.

وی، بازیگری را هنری عنوان کرد که برای آن باید مطالعه و بازدید میدانی داشت و ابراز کرد: بازیگر باید نقش را تجسم و ترسیم کند و با تمرکز زیاد کاری کند که مخاطب او را باور کند و کاری باورپذیر را ارائه دهد.

نصیریان، با اشاره به اینکه مناطق عشیره نشین ریشه‌های ملت هستند و نباید آنان را فراموش کرد، اظهار کرد: اقدام صندوق اعتباری هنر برای تقدیر از هنرمندان ارزشمند و شایسته است و جای تقدیر دارد.

وی یادآور شد: با عوامل این صندوق در سفرهای زیادی همراه بودم و امروز نیز خرسندم که در خدمت شما هستم.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha