سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
مبلغان

حوزه / دوره توانمندسازی تبلیغی «مثل ابراهیم» به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان و با همکاری حوزه علمیه خراسان، سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی برگزار شد.

حجت‌الاسلام حسین امامی معاون تبلیغ مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، از برگزاری دوره توانمندسازی تبلیغی «مثل ابراهیم» با همکاری حوزه علمیه خراسان و سازمان بسیج طلاب و روحانیون خراسان رضوی خبر داد و اظهار داشت: هدف از برگزاری این دوره ارائه محتوای تبلیغی پیرامون انتخابات، غدیر خم و ماه محرم و صفر می‌باشد.

وی افزود: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان رضوی، از سخنرانان این دوره بود و حجج اسلام صابری تولایی، صالح پرور، وکیل پور و قدیری در این دوره به تبیین مباحث پرداختند.

حجت‌الاسلام امامی، با اشاره به حضور حجت‌الاسلام مجتبی مهدوی ارفع رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و معاونان این مرکز در این دوره، خاطرنشان کرد: در این دوره ۲ روزه ۱۱۰ نفر از مبلغان برادر و ۷۰ نفر از مبلغان خواهر حضور داشتند.

گفتنی است، دوره توانمندسازی تبلیغی «مثل ابراهیم»، چهارشنبه و پنجشنبه ۳۰ و ۳۱ خردادماه ۱۴۰۳ با حضور ائمه جماعات و مبلغان برادر و خواهر در مدرسه علمیه سلیمانیه مشهد برگزار شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha