جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
دانشگاه رضوی

حوزه/ رئیس پردیس خواهران دانشگاه علوم اسلامی رضوی از ثبت نام ۱۶۶ نفر برای تحصیل در این مرکز علمی در مقاطع ارشد و دکتری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد، دکتر سهیلا پیروزفر، رئیس پردیس خواهران دانشگاه رضوی و رئیس حوزه امتحانی خواهران در مشهد با اشاره به ثبت نام ۱۶۶ نفر برای شرکت در آزمون ورودی دانشگاه رضوی گفت: از این تعداد ۱۱۳ نفر در مقطع ارشد و ۵۳ نفر در مقطع دکتری ثبت نام کردند که در ارشد پذیرای دانشجویان در ۱۳ رشته و در مقطع دکتری با ۶ رشته پذیرای علاقه مندان خواهیم بود.

وی افزود: به شکل کلی بعد اعلام نتیجه اولیه سه برابر ظرفیت پذیرش برای مصاحبه شفاهی و علمی فراخوان داده می شود و سپس با تحقیقات به اعلام نتیجه نهایی پذیرش در مقطع دکتری و ارشد می رسیم.

دکتر پیروزفر گفت: همزمان با مشهد در ۱۰ نقطه از کشور آزمون با نظم ستودنی بدون هیچگونه مشکلی برگزار شد و داوطلبان به خوبی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ضمن آرزوی توفیق برای شرکت کنندگان در آزمون ورودی دانشگاه رضوی، بیان داشت: برای سال جدید هم پذیرش محدود از طریق استعدادهای درخشان به صورت یک نفر برای هر رشته در دو مقطع ارشد و دکتری خواهیم داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha