دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
تصاویر/ دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان با آیت الله اعرافی

حجت الاسلام والمسلمین مختاری تصریح کرد: حضور حداکثری در این انتخابات اولاً و انتخاب فرد اصلح ثانیاً، زمینه پیشرفت و اعتلای کشور را فراهم نموده و توطئه های استکبار جهانی و ایادی آنان را خنثی می سازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری سفیر ایران در واتیکان با دعوت از مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، آورده است:

با تکریم و تعظیم به مقام شامخ شهدای خدمت، رئیس جمهور محبوب و وزیر امور خارجه خدوم و همراهان وفادار ایشان، در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و در شرایط خاص و استثنایی از تاریخ کشور عزیزمان قرار داریم. بدیهی است این انتخابات که در دوران کوتاه قانونی پس از شهادت دکتر رئیسی «قدس سره» اتفاق می افتد، نشان بلوغ سیاسی و اداری کشور برای مدیریت بحران هاست.

انتخابات که در نظام جمهوری اسلامی مبتنی بر دو اصل مردم سالاری و حاکمیت ارزش های تمدن ساز اسلام است، حرکتی در راستای تحقق مردم سالاری دینی و میراث تاریخی بنیان گذار انقلاب اسلامی و تاکید مستمر مقام معظم رهبری است.

از این رو، حضور چشمگیر و شگفتی ساز آحاد ملت بویژه نخبگان جامعه در پای صندوق های رای در ۸ تیر ماه ۱۴۰۳ نه تنها وظیفه سیاسی و اجتماعی بلکه یک تکلیف شرعی و ملی است که می تواند آثاری ارزشمند و به یادماندنی برای کشور در برابر دید جهانیان به ارمغان آورد و قطعا باعث پدیداری امید و اطمینان علاقمندان به نظام و سبب یأس و نا امیدی برای دشمنان قسم خورده ملت بزرگ ایران اسلامی خواهد گردید.

بدیهی است حضور حداکثری در این انتخابات اولاً و انتخاب فرد اصلح ثانیاً، زمینه پیشرفت و اعتلای کشور را فراهم نموده و توطئه های استکبار جهانی و ایادی آنان را خنثی می سازد.

محمد حسین مختاری

سفیر جمهوری اسلامی ایران در واتیکان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha