سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
انتخابات

حوزه / معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: با بیان شاخص‌ها، ملاک‌ها و حتی به صورت فرد به فرد و خانه به خانه باید زمینه حضور و مشارکت مردم در انتخاب فرد اصلح را بالا برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی شب گذشته در گردهمایی بصیرتی در قاین، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره قیام برای خداوند است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: امام خمینی(ره) قرآن را چراغ راه خود قرار داد و همچنین حقیقت حرکت امام راحل در انقلاب اسلامی با توسل به قرآن بود.

حجت الاسلام والمسلمین عزت‌زمانی، در خصوص شهید رئیسی خاطرنشان کرد: شهید جمهور، مرد بزرگ میدان مقاومت در کشور بود و دولتی را تحویل گرفت که به اذعان خود دولت مردان قبل، وضع خزانه خراب بود که حتی اعلام داشتند حقوق کارکنان هم در ماه‌های ابتدایی نمی‌توانید پرداخت کنید.

وی افزود: بدهی‌های سرسام آور و تعهدات متعدد آثار به جامانده از دولت قبل از شهید رئیسی بود که شهید جمهور پای کلمه الله ایستاد و جلوی دشمن سرخم‌نکرد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، ادامه داد: با وجود بیماری کرونا که در دولت قبل واکسن هم نمی‌توانستند وارد کنند، اما دولت سیزدهم در همان ابتدای تحویل دولت بر بیماری کرونا غلبه کرد.

وی با بیان اینکه امروز درگیر جنگ تبیین هستیم، ابراز کرد: باید از وقت و آبروی خود بگذریم و هرکس به هراندازه که می‌تواند خط شهید رئیسی را برای مردم تبیین کند.

وی عنوان کرد: امروز می‌دانیم هزینه سازش به مراتب از مقاومت بیشتر است و رسیدن به قله سختی می‌خواهد، با بیان شاخص‌ها، ملاک‌ها و حتی به صورت فرد به فرد و خانه به خانه باید زمینه حضور و مشارکت مردم در انتخاب فرد اصلح را بالا برد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha