چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
جوشقانی

حوزه / مسئول موسسه تفحص شهدا گفت: در ۸ تیر عملیات بزرگ‌تر از والفجر ۸ و بیت المقدس را در پیش داریم و رسالت بزرگ امروز ما در برابر جانفشانی‌های شهدای مظلوم امنیت، همین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، حجت‌الاسلام حسین جوشقانیان مسئول موسسه تفحص شهدا شب گذشته در نخستین یادواره شهدای جامعه اطلاعاتی استان همدان اظهار داشت: باید جایگاه شهدا را در تمام زوایا اعم از اجتماعی، اقتصادی و خانوادگی مورد بررسی قرار داد تا به منزلت و نقش آنها در جامعه اسلامی پی برد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) سن مبارزه را پایین آوردند و سطح فهم از دین را در جوانان بالا بردند، این موضوع مهمی است که باید به آن پرداخته شود و این همان فرهنگی است که باید در جامعه کنونی و برای نسل‌های آینده نهادینه شود.

حجت‌الاسلام جوشقانیان، با بیان اینکه برخی‌ها می‌خواهند مردم را از خط شهدا جدا کنند، اظهار کرد: صهیونیست کودک کش بالای ۷۰ سال جنایت کرده و کسی حتی جرأت اعتراض نداشت، اما بنای انقلاب اسلامی ظلم‌ستیزی است و در این راه ترس معنا ندارد.

وی تصریح کرد: در جامعه استکباری امروز، صراحتا آیات قرآن را تحریف می‌کنند اما خون شهدا و آرمان آنها در جامعه سریان دارد و همه توطئه‌هایشان را خنثی می‌کند.

مسئول موسسه تفحص شهدا، به تشریح اهمیت انتخابات پیش‌رو پرداخت و گفت: شهید رئیسی یعنی ذوب در خدا و اینگونه به مقصود اصلی‌اش رسید، اما همه باید تلاش کنند تا انتخابات پیشرو با بالاترین مشارکت برگزار شود چراکه رکن اساسی جمهوری اسلامی مردم هستند.

مسئول موسسه تفحص شهدا ابراز کرد: در ۸ تیر عملیات بزرگ‌تر از والفجر ۸ و بیت المقدس را در پیش داریم و رسالت بزرگ امروز ما در برابر جانفشانی‌های شهدای مظلوم امنیت، همین است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha