پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
دانشگاه رضوی

حوزه/ معاون مرکز حراست سازمان ملی سنجش و آموزش کشور در حاشیه برگزاری آزمون ورودی اختصاصی دانشگاه علوم اسلامی رضوی، این مرکز علمی را یکی از بهترین دانشگاه ها در برگزاری آزمون دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، رنجبران، معاون مرکز حراست سازمان ملی سنجش و آموزش کشور به عنوان نماینده ناظر این سازمان در برگزاری آزمون ها در حاشیه برگزاری آزمون ورودی دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: بنا بر مسئولیت قانونی سازمان ملی سنجش نسبت به نظارت بر آزمون ها امروز در دانشگاه علوم اسلامی رضوی حاضر شدیم. این مرکز علمی یکی از بهترین دانشگاه ها در برگزاری آزمون است.

وی افزود: دیروز و امروز بازدید از مخازن و چاپ سؤالات و مقدمات برگزاری آزمون و امروز هم در زمان برگزاری آن نظارت داشتیم که همه چیز خیلی خوب بود.

رنجبران گفت: در بین آزمون هایی که در دانشگاه های مختلف به عنوان ناظر شرکت داشتم این آزمون به لحاظ رعایت قوانین و نظم یکی از بهترین ها بود.

وی در پایان با آرزوی شکوفایی بیشتر برای دانشگاه علوم اسلامی رضوی نسبت به افزایش ظرفیت پذیرش برای استفاده بیشتر دانشجویان از امکانات خیلی خوب و فضای علمی دانشگاه رضوی ابراز امیدواری کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha