یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۳ |۱۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 23, 2024
کد خبر: 1165158
۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۹
1

حوزه / مسئول عقیدتی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر گفت: قرآن و عترت دو امانت و میراث گران‌بهای رسول الله(ص) است و پیوند میان این دو، پیوند میان نور و بینایی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه هماهنگی شورای مسابقات قرآنی در پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر برگزار شد.

در ابتدای این نشست امیر سرتیپ دوم خلبان محمد قربانی جانشین پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد قربان و غدیر، اظهار داشت: قرآن بهترین و پرخیر و برکت‌ترین فعالیت فرهنگی و اجتماعی است.

وی افزود: بر این اساس باید وظایفی که به ما محول شده را جدی بگیریم و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه تمام ریشه‌های اعتقادی، باورها و هستی ما از قرآن است، یادآور شد: باید تمام تلاش خود را بکار گیریم که پیوند قرآن با عترت حفظ شود و با برنامه ریزی دقیق و مدیریت همه جانبه کارها را پیش ببریم تا با بالاترین کیفیت و در شأن قرآن مسابقات پیش رو را برگزار کنیم.

در ادامه این نشست حجت الاسلام واعظی نیا مسئول عقیدتی پایگاه شکاری شهید یاسینی بوشهر اظهار کرد: قرآن و عترت دو امانت و میراث گران‌بهای رسول الله(ص) است و پیوند میان این دو، پیوند میان نور و بینایی است.

وی تصریح کرد: بر اساس حدیث مشهور ثقلین، قرآن و عترت به هم پیوند خورده‌اند لذا نجات عالم در گرو محبت و عشق ورزی به این دو میراث گران‌بهاست، پس باید بر اساس تکالیف سازمانی و آموزه‌های دینی، به مباحث قرآنی بیش از گذشته پرداخته و سرلوحه تمام برنامه‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha