یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مسابقات قرآن کریم

حوزه/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان گفت: مرحله شهرستانی رشته های آوایی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران در شهر زنجان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از زنجان، حسین فرمانی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان با بیان اینکه مسابقات مرحله شهرستانی چهل و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف در حسینه اعظم زنجان برگزار می شود، اظهار کرد: مسابقات ۵ شهرستان زنجان، طارم، ایجرود، ماهنشان و سلطانیه بصورت تجمیعی در زنجان برگزار خواهد شد.

فرمانی ادامه داد: مرحله شهرستانی رشته های آوایی چهل و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران دوشنبه ۱۲ و سه شنبه ۱۳ تیرماه جاری در محل سالن همایش های حسینیه اعظم زنجان برگزار خواهد شد.

وی با یادآوری اینکه مسابقات قرآنی خواهران روز دوشنبه و مسابقات قرآنی برادران روز سه شنبه از ساعت ۷ صبح شروع خواهد شد، گفت: امسال نیز با توجه به حد نصاب نرسیدن تعداد ثبت نام در برخی شهرستان ها، شرکت کنندگان از شهرستان های طارم، ماهنشان، سلطانیه و ایجرود هم با نفرات ثبت نام کننده از شهرستان زنجان مسابقه خواهند داد و در واقع این پنج شهرستان بصورت تجمیعی مسابقه می دهند.

به گفته رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زنجان، مسابقات امسال در دو بخش آقایان و خانم های بالاتر از ۱۸ سال برگزار می شود و بخش نوجوانان دختر و پسر ۱۲ تا ۱۸ سال فقط در رشته حفظ کل و قرائت نیز امسال به مسابقات افزوده شده است و ۴ داور خانم و ۴ داور آقا در سطح استانی و کشوری، کار داوری مسابقات را انجام خواهند داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha