دوشنبه ۱۱ تیر ۱۴۰۳ |۲۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 1, 2024
ریحانه

حوزه/ مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: دختران با هنر خود مروج فرهنگ دینی و سبک خانواده اسلامی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، مریم سپهوند مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان امروز در مراسم افتتاحیه رویداد فرهنگی هنری ریحانه که در حسینیه ثارالله خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه اجرای برنامه‌های دینی فرهنگی ویژه بانوان و دختران می‌تواند در استحکام بنیان خانواده موثر باشد، اظهار داشت: اجرای این برنامه‌ها نقش مهمی در تعمیق سبک زندگی اسلامی ایرانی در جامعه دارد و می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر باشد.

وی با بیان اینکه جشنواره ریحانه یک طرح کاملاً دخترانه برای استفاده از هنر دختران برای روایتگری است، افزود: این برنامه با هدف بصیرت افزایی و آگاهی‌بخشی و معرفی شخصیت بانوان مسلمان به دختران جوان برگزار شد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با بیان اینکه هدف‌هایی برای برگزاری این رویداد در نظر گرفته شده که می‌توان به معرفی الگو و هویت زن مسلمان ایرانی و همچنین ترویج روحیه نشاط اشاره کرد، گفت: هر جای تاریخ را مطالعه کنیم می‌دانیم جایگاه زن در اسلام و ایران در چه سطحی قرار دارد و لذا باید زنان و دختران مسلمان قدر این جایگاه را دارند.

سپهوند، با بیان اینکه طرح‌ها و برنامه‌های زنان اهدافی است که در جهت معرفی هویت زن مسلمان داریم، ادامه داد: از برگزاری این رویداد چندین هدف وجود دارد که یکی از آن‌ها تولید محتوا و آثار هنری از نقش آفرینی دختران در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به اینکه دختران هنرمند ما، انقلاب اسلامی و فرهنگ دینی و جایگاه و ارزش زن را با هنر خود به همه جوامع نشان می‌دهند، خاطرنشان کرد: زبان هنر رساترین صدا برای انتقال این فرهنگ به جامعه است.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به اینکه هدف دیگر ما استفاده از ظرفیت هنر برای روایتگری است، بیان کرد: دختران می‌توانند با هنر خود مروج فرهنگ دینی و خانواده اسلامی باشند.

سپهوند با بیان اینکه این رویداد در هر بخش با موضوعات فراخور حوزه دختران و در دو سطح ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال در چند روز برگزار و آثار مورد داوری قرار می‌گیرند، ابراز کرد: در هفته عفاف و حجاب این آثار در قالب نمایشگاه به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha