شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
مسابقات قرآنی

حوزه/ نفرات برتر اولین دوره مسابقات قرآنی طلاب بسیجی کشور اعلام شدند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مشهد به نقل از ایکنا، شریفی، مسئول روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون، در حاشیه اختتامیه اولین دوره مسابقات قرآن طلاب بسیجی کشور که در دانشگاه علوم اسلامی رضوی برگزار شد، اظهار کرد: رقابت ۱۰۰ نفر از طلاب برگزیده مرحله استانی اولین دوره مسابقات قرآن طلاب بسیجی کشور از روز گذشته ۳ تیرماه، آغاز شد و امروز با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وی افزود: از بین ۱۰۰ متسابق در رشته‌های قرائت، حفظ، ترتیل و مفاهیم که رشته مفاهیم به‌صورت مجازی برای بانوان برگزار شد، ۹ نفر برگزیده رشته‌های حفظ، قرائت و ترتیل معرفی شدند.

مسئول روابط عمومی سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون ادامه داد: بر این اساس سیدمحسن امامیان از استان خوزستان، سید محمدعلی حسینی از خراسان رضوی و محمدرضا میرشکار از استان گلستان به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم شدند.

وی تصریح کرد: در رشته ترتیل محمد تقوی از استان البرز، محمد امیری فرد از استان خوزستان و میلاد مفتاحی از استان فارس حائز رتبه‌های برتر شدند.

شریفی بیان کرد: سیدعلیرضا حسینی از استان یزد، ابراهیم ملایی از استان خوزستان و امیر حسین ظهیری از استان آذربایجان شرقی در رشته قرائت رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha