چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مسابقات قرانی

حوزه / رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲ تهران گفت: مسابقات قرآنی سطح منطقه ۲ با حضور ۳۰۰ نفر از دانش آموزان آرمانی برگزار شد.

حجت الاسلام موسی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه از تهران، با اشاره به برنامه‌های انجام شده در سطح منطقه دو تهران از ابتدای سال جاری، اظهار داشت: در ابتدای سال جاری آئین افتتاحیه طرح ترنم وحی را در سه مسجد منطقه داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در قالب این طرح جزخوانی قرآن کریم را نیز داشتیم، مطرح کرد: در نیمه ماه مبارک رمضان جشن بزرگ امام حسن(ع) را در سطح محلات منطقه برگزار شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲ تهران، با بیان اینکه مسابقات قرآنی سطح منطقه ۲ نیز با حضور ۳۰۰ نفر از دانش آموزان آرمانی برگزار شد، عنوان کرد: باتوجه به همزمانی ۱۳ فروردین‌ماه با ایام شهادت امیرالمومنین(ع) در دو پارک بزرگ منطقه ویژه برنامه شهادت امیرالمومنین(ع) برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه بیش از هزار نفر از دانش آموزان منطقه دو تهران در آئین روز قدس شرکت کردند، خاطرنشان کرد: همچنین بیش از هزار نفر از دانش آموزان منطقه پس از اردوی شبی در مسجد در نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری حضور پیدا کردند.

آزادی، با بیان اینکه آئین افطاری ساده نیز توسط چهار مسجد منطقه برگزار شد، تصریح کرد: این چهار مسجد میزبان اصلی افطاری ساده بودند که به مساجد اطراف خود نیز توزیع داشتند.

وی با اشاره به اینکه در جشن بزرگ امام رضایی‌ها تعداد چهار موکب پذیرایی و فرهنگی داشتیم، یادآور شد: در موکب‌های فرهنگی مسابقات نقاشی برای کودکان و در موکب‌های پذیرایی بیش از هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۲ تهران، با بیان اینکه جشن دختر آرمانی در ۵ مدرسه منطقه برگزار شد، گفت: همچنین بیش از هزار نفر از دختران آرمانی منطقه دو نیز در جشن بزرگ ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه همزمان با روز معلم از هزار و ۱۶۸ معلم تقدیر شد، بیان کرد: باتوجه به اهمیت توجه به نیازمندان بیش از هزار بُن معیشتی نیز در سطح منطقه دو توزیع شد.

آزادی تاکید کرد: پس از خبر شهادت شهید رئیسی، موکب‌هایی مقابل تمام مساجد منطقه برپا شد که در آن توزیع خرما، حلوا و قرائت قرآن کریم انجام می‌شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha