دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
حجت الاسلام رحمت الله صادقی

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید عزت ملی را  برای کشور به ارمغان بیاورد گفت : شهید رئیسی در مقابل جبهه استکبار با قدرت و صلابت عمل می کرد و برای مستضعفین عالم یک حامی  و پشتیبان بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام رحمت الله صادقی در جمع کارکنان و بسیجیان شهرستان سمیرم گفت: در نماز دهه اول ذیحجه که توصیه شده که در این ایام خوانده شود آیه ای وجود دارد که تبعیت از ولایت را به ما توصیه می کند و یادآوری می کند که اگر از ولایت خدا و ولی او فاصله گرفتید دچار گوساله سامری خواهید شد

وی افزود:قرآن در این آیه به ما می‌گوید اگر شما هم از ولایت الهی دست برداشتید همان راهی خواهید رفت که بنی اسرائیل رفته‌اند و به همان درد ها مبتلی خواهید شد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان خاطر نشان کرد: الان می بینیم تکفیری ها خود را نابود می کنند تا زن و بچه بی‌گناه و مظلوم مردم را به شهادت برساند با این امید که به بهشت بروند و سعادتمند شوند، هرکس از ولایت الهی فاصله گرفت به چنین گمراهی احمقانه ای دچار می شود.

حجت الاسلام صادقی تاکید کرد: در دنیا یا پرچم ولایت داریم و یا پرچم طاغوت، پرچم دیگری جود ندارد اگر کسی زیر پرچم ولایت الهی قرار نگرفت زیر پرچم طاغوت و تبعیت از آن قرار میگیرد.

وی با بیان اینکه یکی از ویژگی هایی که شهید رئیسی داشت، تبعیت از ولایت بود گفت:مقام معظم رهبری در رابطه با ایشان فرمودند عالم مجاهد خستگی ناپذیر، این نشان از آن دارد که او در راه خدمت به مردم و سربازی ولایت کوتاهی نکرد تا عاقبت بخیر شد.

وی با بیان اینکه قرآن ملاک برتری انسان را علم و مجاهدت می داند گفت: کسی که اهل مجاهدت باشد در انجام وظایف خود به دل خطر می رود مانند حاج قاسم که در خط مقدم جنگ حاضر می شد و یا شهید رئیسی که در میان مردم در شرایط سخت و حوادث طبیعی حضور داشت.

صادقی افزود: فرماندهان ما در دفاع مقدس خودشان در خط مقدم حاضر می شدند و به نیرو های خود می گفتند بیایید ، شهید رئیسی هم در عرصه اداره کشور همین طور بود خیلی جا ها زود تر از وزرا و مدیران در میدان عمل حاضر می شد و آنها را به صحنه می کشاند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با تاکید بر اینکه رئیس جمهور باید عزت ملی را برای کشور به ارمغان بیاورد گفت : شهید رئیسی در مقابل جبهه استکبار با قدرت و صلابت عمل می کرد و برای مستضعفین عالم یک حامی و پشتیبان بود برای همین یک پنجم جمعیت دنیا برای شهادت او عزای عمومی اعلام کردند.

وی افزود:ما باید مسیری را که شهید رئیسی در پیش گرفت ادامه دهیم و این جز از صندوق رای محقق نمی شود، در درجه اول با مشارکت پر شور و قوی در درجه دوم با انتخاب اصلح به این مهم خواهیم رسید.

حجت‌الاسلام صادقی در پایان تاکید کرد: باید کسی را انتخاب بکنیم که سرباز ولایت باشد و نه اینکه سربار ولایت و مردم باشد، کسی که معتقد به مبانی و آرمان های انقلاب باشد و در حوزه کار اجرایی بتواند از پس مسئولیت سخت و خطیر ریاست جمهوری بر بیاید،رئیس جمهور باید با مدیریت جهادی تدابیر مقام معظم رهبری( مد ظله العالی ) را اجرا کند و در راه حل مشکلات مردم خستگی ناپذیر و پرتلاش عمل کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha