دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
محمد حسین حدائق

حوزه/ مسئول مدرسه وارثین تربیت نسل منتظر را یکی از اهداف مدرسه وارثین دانست و گفت: تمام تلاش این است که سربازی برای امام زمان(عج) تربیت کنیم و فضایی ایجاد شود که نسل منتظر تربیت شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام محمد حسین حدائق در جشن «الفبا» مدرسه وارثین که در تالار معلم برگزار شد، با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران در مجموعه وارثین اجرای مطلوب فعالیت های تربیتی و آموزشی دانش آموزان بوده است، اظهار کرد: فرزندی که با امام زمان(عج) بیگانه تربیت شود دچار مشکل خواهد شد.

وی تربیت نسل منتظر را هدف مجموعه وارثین دانست و اضافه کرد: تمام تلاش این است که سربازی برای امام زمان(عج) تربیت کنیم و فضایی ایجاد شود که نسل منتظر تربیت شود.

مسئول مدرسه وارثین به عوامل عدم تربیت صحیح فرزندان اشاره و عنوان کرد: در مسائل تربیتی و ارزشی باید موانع را شناخت تا به مقصد رسید، خداوند در قرآن کریم می فرماید، آنکه با دشمنان خدا دشمن است و ایمان به خدا دارد به هدف خود می رسد.

وی خاطرنشان کرد: نخستین دسته از عواملی که موجب عدم تربیت می شود عوامل درونی است، در این دسته اولین عامل جهالت است، وظیفه هر پدر، مادر و معلم این است که در جامعه جهل را از بین ببرد.

حجت الاسلام حدائق تعارضات را یکی دیگر از عوامل عدم تربیت برشمرد و متذکر شد: نباید در منزل تعارض اتفاق رخ دهد، بچه ای که خدا شناس است حرمت پدر و مادر را قطعا نگاه می دارد برای تربیت فرزندان باید وقت گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha