چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تبریز

حوزه/ نمازگزاران جمعه تبریز در ادامه جمعه های خشم علیه اسرائیل غاصب، با برپایی راهپمایی باشکوه از جنایات، کودک کشی و تجاوزگری این رژیم منحوس اعلام انزجار کرده و از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، راهپیمایی کنندگان تبریز در مسیر مصلای امام خمینی تا میدان ساعت این شهر با سردادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر آمریکا"، "اسرائیل نابود است فلسطین پیروز است"، "خیبر خیبر یا صهیون" و " یا ایها المسلمین اتحدو اتحدو" ضمن حمایت از مقاومت مردم ستم دیده غزه در برابر حملات وحشیانه ارتش صهیونیستی، خشم و انزجار خود را از کشتار زنان و کودکان و مردم بی دفاع غزه توسط این رژیم ناپاک اعلام کردند.

حجت الاسلام میکائیل اسکندری رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این مراسم با بیان اینکه این راهپیمایی با هدف توجه و اطاعت از رهنمودهای مقام رهبری مبنی بر خاموش نشدن حمایت از مردم فلسطین و غزه برگزار می شود، گفت: مساله جنگ غزه و حملات وحشیانه رژیم اسرائیل به مردم بی دفاع این نوار در طول تاریخ بی سابقه است.

حجت الاسلام اسکندری اظهار کرد: کسانی که امروز جنایات عمیق در غزه را مرتکب می شوند، همان هایی هستند که در مکتب اروپا و آمریکا پرورش یافته و از اینکه روزانه خون صدها نفر از زنان، کودکان و مردم بی دفاع و بدون اسلحه را بر زمین می ریزند، ابایی ندارند.

وی حمایت آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی از جنایات رژیم صهیونیستی را نمونه ای عینی از شعارهای دهان پرکن دفاع از حقوق بشر آنها برشمرد و ادامه داد: اینکه قطع نامه های شورای امنیت سازمان ملل علیه اسرئیل توسط امریکا وتو می شود، بیانگر و گویای بسیاری از مسایل است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، دستاورد بزرگ جنگ غزه و مقاومت مردم این منطقه در برابر حملات وحشیانه اسرائیل را ماندگار این جنگ در تاریخ عنوان و اضافه کرد: بدون تردید خون های شهدای مردم غزه آبروی اسرائیل و امریکا را در جهان برده است.

وی عملیات طوفان الاقصی را برهم زننده هیمنه توخالی رژیم اسرائیل بیان کرد و یادآور شد: در هشت ماه گذشته افزون بر ۳۶ هزار شهید حاصل مقاومت مردم غزه بوده است که همین موضوع عاملی بسیار مهم در اضمحلال این رژیم منحوس خواهد بود.

حجت الاسلام اسکندری همچنین گفت: اسراییل از هشت ماه پیش که متحمل شکستی ترمیم ناپذیر شده بود، در ادامه جنگ افروزی و دیوانه گری های خود شکستی دیگر را نیز تجربه می کند و آن نیز فرو رفتن در باتلاق این جنگ است، که به هیچ یک از اهداف خود نرسیده و فقط ننگ کودک کشی و نسل کشی را به جنایات خود افزوده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی افزود: راهپیمایی جمعه های خشم مردم مومن و ظلم ستیز ایران اسلامی تا پیروزی نهایی ملت فلسطین و آزادی کامل قدس شریف ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha