جمعه ۱ تیر ۱۴۰۳ |۱۴ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 21, 2024
ماموستا راستی

حوزه/امام جمعه موقت سنندج گفت: بی شک سکوت مسلمین در برابر جنایات صهیونیست‌ها باعث گستاخ‌تر شدن آنان در نسل کشی مسلمین خواهد شد و بی‌گمان اگر امروز در مقابل جهان استکبار به ویژه صهیونیست‌های غاصب نیستیم دیر یا زود شعله‌های آتش و خونریزی و جنگ به دیگر کشورهای اسلامی کشیده خواهد شد.

ماموستا ملامحمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، اظهار داشت: نزدیک به ۸ ماه از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و فلسطین می‌گذرد و در طول این مدت هیچ حرکتی به معنای واقعی از سوی جهانیان به ویژه مسلمین ندیده‌ایم که این مایه شرمساری برای بشر قرن بیست و یکم می‌باشد.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج ادامه داد: امروز در قرنی که همگان از فرهنگ و تمدن و هنر سخن به میان می‌آورند به عینه می‌بینیم رژیم اشغالگر صهیونیستی قریب به ۴۰ هزار نفر از مردم مسلمان غزه و فلسطین و رفح را به شهادت رسانده و به نوعی بشریت را زیر سوال برده است.

وی با تأکید بر اینکه تاکنون هیچ قدرتی و کشوری و هیچ نشست و مجمع جهانی نتوانسته جلوی این نسل کشی توسط صهیونیست‌ها را بگیرد، عنوان کرد: متاسفانه روز به روز شاهد تشدید حملات صهیونیست‌ها علیه مردم مسلمان فلسطین و غزه هستیم تا جایی که شهرک نشینان صهیونیستی نیز دست به دست ارتشیان و نیروهای نظامی و اشغالگر صهیونیستی داده‌اند و در این خونریزی بزرگ شریک شده‌اند، ولی در مقابل مسلمین چه کاری انجام دادند.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه اگر وضعیت غزه همین گونه سپری شود، باید منتظر یک فاجعه بزرگ انسانی باشیم، خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی جهانیان و از سوی دیگر حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکایی‌ها و انگلیسی‌ها از رژیم صهیونیستی در بُعد تامین تسلیحات نظامی و کشتار جمعی باعث شده تا امروز مردم غزه در بدترین شرایط تاریخی خود به سر ببرند.

وی تصریح کرد: باید به حال مجامع حقوق بشری تاسف خورد و از سوی دیگر خود آنان نیز از سکوتی که پیشه کرده‌اند باید اظهار شرمساری کنند.

امام جمعه موقت شهرستان سنندج یادآور شد: چرا باید جهان اسلام با وجود جمعیت یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون نفری خود در مقابل چند میلیون صهیونیست این گونه در انزوا قرار گیرد و هیچ عکس العملی در دفاع از برادران دینی خود در غزه و فلسطین انجام ندهند، بی‌شک همین سکوت مسلمین در برابر جنایات صهیونیست‌ها باعث گستاخ‌تر شدن آنان در نسل کشی مسلمین خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بی‌گمان اگر امروز در مقابل جهان استکبار به ویژه صهیونیست‌های غاصب ایستادگی نکنیم، دیر یا زود شعله‌های آتش و خونریزی و جنگ به دیگر کشورهای اسلامی نیز کشیده خواهد شد، لذا هر لحظه و هر دقیقه که می‌گذرد به نوعی یک وقت کشی بزرگ برای دفاع از حقوق حقه ملت فلسطین و غزه در برابر صهیونیست‌های جنایتکار می‌باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha