یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
احمدی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت: مردم ایران با فتنه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشف حجاب مقابله خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت‌الاسلام احمدی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین امروز در نشست تبیینی، توجیهی رابطین عفاف و حجاب دستگاه های اجرایی استان که در سالن جلسات صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور فقید شهید رئیسی و همراهانشان، گفت: طبق مبنای عقلی و شرعی انسان ملزم به رعایت حجاب و عفاف است که این پوشیدگی وجه تمایز آدمی با حیوان می باشد و به فرموده علامه شهید مطهری اگر بی حجابی تمدن است، حیوانات از همه ی موجودات متمدن تر می باشند؛ لذا پوشیدگی و عفاف از اوّلیات و بدیهیات عقلی زندگی بشر است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین خاطرنشان کرد: مردم فهیم ایران با فتنه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشف حجاب مقابله خواهند کرد و در صورت ترویج ویروس بی حجابی و افزایش آن در جامعه عواملی همچون خشونت علیه زنان و آمار طلاق افزایش یافته و آمار ازدواج و فرزندآوری کاهش پیدا خواهد کرد و در این زمینه کارکنان ادارات و دستگاه های اجرایی الگوی رعایت عفاف و حجاب سایر مردم می باشند و رعایت عفاف و حجاب توسط این عزیزان تاثیر به سزایی بر روی جامعه خواهد گذاشت.

حجت‌الاسلام احمدی تصریح کرد: دشمن جنگ ترکیبی علیه مردم شریف ایران به راه انداخته و با تحریم های اقتصادی و تهدیدهای نظامی، از طرفی مهم تر با جنگ فرهنگی و رسانه ای سعی در ایجاد یأس و ناامیدی در کشور را دارد. ولی مردم با درایت و تیزبینی و همت مضاعف پشت انقلاب و رهبری ایستاده اند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین تاکید کرد: قرارگاه ۲۱ تیر با هدف بررسی وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه های اجرایی استان قزوین و شهرستان های تابعه شروع شده و در اولین مرحله ستاد امر به معروف و نهی از منکر شاخص های رعایت عفاف و حجاب را به ادارات ابلاغ کرده است.

حجت‌الاسلام احمدی عنوان کرد: کاربرگ‌های خوداظهاری وضعیت عفاف و حجاب برای ادارات ارسال شده که پس از تکمیل توسط ادارات بازرسی هایی بطور نامحسوس و محسوس به جهت راستی آزمایی خوداظهاری ها در هفته های آتی انجام خواهد شد.

در انتهای این نشست رابطین عفاف و حجاب دستگاه های اجرایی استان به بیان موانع و مشکلات حوزه عفاف و حجاب موجود در اداره خود و ارائه راهکار های عملی و نظرات و پیشنهادات خود در خصوص اجرای هرچه بهتر قرارگاه ۲۱ تیر در سال جاری پرداختند.

مردم ایران با فتنه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشف حجاب مقابله خواهند کرد

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha