چهارشنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۳ |۲۶ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jul 3, 2024
جلسه ستاد امر به معروف در عسلویه

حوزه/ حجت الاسلام هاشمی نژاد مهم ترین رعایت معروف را حفظ حجاب و پوشش اسلامی دانست و ابراز داشت: شهرستان عسلویه در بحث عفاف و حجاب الگو و نمونه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام والمسلمین طاهری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و حجت الاسلام بهروزی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان شامگاه سه شنبه در دفتر امام جمعه عسلویه برگزار شد.

حجت الاسلام سید علی هاشمی نژاد امام جمعه عسلویه ضمن تسلیت حادثه تلخ و دردناک شهیدان خدمت، عملیاتی شدن قوانین امر به معروف و نهی از منکر در سراسر کشور را سودمند دانست و بیان داشت: قطعاً این شهادت ثمرات ارزنده‌ و اثرگذاری در سطح جامعه خواهد داشت.

امام جمعه عسلویه موضوع امر به معروف و نهی از منکر را دستور خدا و پیامبر الهی و اطاعت از فرامین خدا و پیامبر معظم اسلام را وظیفه آحاد جامعه دانست و یادآور شد: با اطلاع رسانی و آموزش عمومی، همگان را متوجه این وظیفه شرعی نماییم که رعایت آن در جامعه مورد توجه و اهتمام ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد مهم ترین رعایت معروف را حفظ حجاب و پوشش اسلامی دانست و ابراز داشت: شهرستان عسلویه در بحث عفاف و حجاب الگو و نمونه است، ولی وجود خرده فرهنگ های مختلف از سراسر کشور و گردشگران و مسافرین در سواحل منجر به هنجارشکنی هایی می شود که همواره موجب ناراحتی شدید مردم این شهرستان می گردد.

به گزارش حوزه، در پایان این جلسه، تصمیماتی پیرامون شروع بکار جدی شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، تشکیل این ستاد در دستگاه های اجرایی، تشکیل جلسات فصلی ستاد شهرستان و تصمیمات و راهکارهایی مناسب جهت اجرایی شدن این واجب شرعی فراموش شده اتخاذ شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha