پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
نشست تخصصی عفاف و حجاب

حوزه/ اولین نشست تخصصی از سلسله نشست‌های دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با عنوان "حوزه علمیه خواهران و چالش‌های فقهی عفاف و حجاب" برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ هادی اندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت: دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در راستای انجام بخشی از برنامه‌های خود تا برگزاری اجلاسیه پایانی، سلسله‌نشست‌های تخصصی را برنامه‌ریزی نموده است.

وی افزود: در همین راستا، اولین نشست تخصصی با عنوان «حوزه علمیه خواهران و چالش‌های فقهی عفاف و حجاب» با همکاری کمیته دانشی فقه و اصول، با ارائه بانو مجتهده گل گیری برگزار می‌شود، همچنین دبیری این نشست را سرکار خانم زهرا محمدپرچوی استاد و پژوهشگر حوزه به عهده دارد.

مسئول دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها بیان داشت: این نشست تخصصی روز چهارشنبه ۹ خرداد ساعت ۱۰ تا ۱۲ در سالن اجتماعات طبقه سوم ساختمان شهید بهشتی(ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام‌ اندیشه خاطرنشان کرد: با توجه به محدود بودن ظرفیت، اساتید ارجمندی که زمینه فعالیت علمی‌شان مرتبط با این موضوع بوده و امکان شرکت در نشست را دارند، نام و نام خانوادگی خود را به شناسه دبیرخانه در پیام‌رسان ایتا به نشانی @jz۴۰ac ارسال نمایند.

راه‌های ارتباط با دبیرخانه گرامیداشت چهلمین سال تأسیس جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها:

شماره تماس دبیرخانه مرکزی: ۰۲۵۳۲۱۱۲۱۱۴

نشانی پست الکترونیک: jz۴۰ac@gmail.com

آی‌دی ایتا: @jz۴۰ac

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha