دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ مسئول عقیدتی سیاسی نیروی دریایی سپاه چالوس گفت: دشمن با شناسایی خانواده به عنوان قلب جامعه و مادر به عنوان قلب خانواده، در صدد به ابتذال کشیدن آن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه در مازندران، حجت الاسلام اسداللهی، مسئول عقیدتی سیاسی نیروی دریایی سپاه چالوس، در جمع کادر، اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران امام حسین(علیه السلام) چالوس، با اشاره به عدم خودسازی به عنوان یکی از آفات تبلیغ طلاب اظهار کرد: باید دقت کنیم ابتدا خود به دانسته‌های‌مان عمل کنیم و بعد آن را برای دیگران بازگو کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: شخص باید در مسیر بندگی خدا و رسیدن به قله معرفت اصل را یاد بگیرد و به آن عمل کند، اگر ما از این اصول غافل شویم، دشمن آن‌را به کار می‌گیرد و بدلش را در جامعه اجرا می‌کند.

مسئول عقیدتی سیاسی نیروی دریایی سپاه چالوس افزود: انسان باید قلب خود را برای حضور خداوند و تحقق خلیفه‌اللهی بر روی زمین آماده کند، در این مسیر باید اخلاق قرآنی، توسل به ائمه و محبت به پدر و مادر، سرلوحه کارها قرار بگیرد؛ خداوند نور است و هرچه به منبع نور نزدیک‌تر شوید نورانی‌تر خواهید شد.

حجت الاسلام اسدالهی خاطرنشان کرد: زندگی مساوی با بندگی‌است و انسان در غیر این حالت، دچار شرمندگی خواهد شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت نهاد خانواده در جامعه، خاطرنشان کرد: دشمن با شناسایی خانواده به عنوان قلب جامعه و مادر به عنوان قلب خانواده، درصدد به ابتذال کشیدن آن است که تا حدودی در این امر موفق بوده است؛ امروز حضور طلاب در جامعه به عنوان بانوان محجبه‌ی مومن، بهترین روش برای مقابله با دسیسه‌های دشمن است، این حضور یک روش تبلیغی موثر در برابر تبلیغات مسموم دشمن علیه نهاد خانواده و مادران جامعه است.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha