دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
فرماندار بوشهر

حوزه/ فرماندار بوشهر گفت: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی نقش و جایگاه ویژه ای دارند و امروزه شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، صالح رحیمی، فرماندار بوشهر عصر امروز در نشست با بانوان فرهنگی و فعال پیرامون توسعه مشارکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بوشهر با تسلیت حادثه ناگوار سانحه بالگرد حامل رییس جمهور شهید و همراهانشان، عنوان کرد: امروز همه ما داغدار این مصیبت بزرگ هستیم و الحمدلله مردم با خروش خود در مراسم تشییع این عزیزان ثابت کردند با وجود مشکلات اقتصادی و وضعیت معیشتی پشت رهبر معظم انقلاب و نظام هستند.

وی با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید رئیسی، تصریح کرد: از ویژگی های بارز شهید رئیسی اخلاق مداری، مردمی بودن و با کار جهادی از همه فرصت ها استفاده و کار و مشکلات مردم را پیگیری می کرد.

رحیمی افزود: بانوان در نظام و انقلاب اسلامی نقش و جایگاه ویژه ای دارند و امروزه شاهد حضور فعال و گسترده زنان در تمامی عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم.

فرماندار بوشهر با توجه به در پیش بودن چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اضافه کرد: مردم شهرستان بوشهر در ادامه راه شهدای خدمت و شهید جمهور، با حضور خود ان شاءالله، مشارکت بالایی را در انتخابات رقم خواهند زد که مطمئنا موجب خوشحالی روح شهید رئیسی خواهد شد.

رحیمی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات، مهم‌ترین مسئله انتخابات است، ابراز داشت: رأی مردم، رأی به نظام، انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا است و حضور پرشور مردم در انتخابات، دشمنان را مأیوس و اقتدار نظام را تقویت می‌کند.

وی همچنین اضافه کرد: بانوان می‌توانند با دعوت خانواده و شهروندان به شرکت در انتخابات، در جهت مشارکت حداکثری و انتخاب صحیح فعالانه به ایفای نقش بپردازند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha