چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
تبلیغات اسلامی هرمزگان

حوزه/ حجت الاسلام حقانی گفت: کلام رهبری و شاخصه‌های شهید رئیسی، بهترین مصداق برای حضور حداکثری و پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، در جلسه «ستاد مردم ایران» که با حضور گروه‌های مردمی اعم از مسئولان هیأت‌های مذهبی، فعالان قرآنی، بسیج مداحان و جبهه فرهنگی انقلاب در سالن کنفرانس اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری خطاب به جبهه انقلاب فرهنگی فرمودند «کارهای فرهنگی را هزینه کارهای زودبازده انتخاباتی نکنید»، بنابراین در انتخابات پیش‌رو باید زمینه حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای برای آن دسته از افرادی که قصد شرکت در انتخابات را ندارند، فراهم آوریم.

وی با تاکید بر لزوم استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای برگزاری انتخاباتی پرشور در استان هرمزگان، افزود: اماکن مختلف در سطح شهرها، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای تبیین اهمیت انتخابات ریاست جمهوری را دارد که باید مورد اهتمام ویژه قرار دهیم و از آنها غافل نشویم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، با اشاره به مصادیق مختلف جهت حضور چشمگیر مردم در انتخابات، تصریح کرد: کلام رهبری و شاخصه‌های شهید رئیسی، بهترین مصداق برای حضور حداکثری و پرشور مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

حجت الاسلام حقانی ابراز کرد: این جلسه، با هدف طراحی عملیات جهت تحقق حماسه حضور هرمزگانی‌های ولایت‌مدار در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده است.

وی با تأکید بر اینکه اساس انقلابی بودن افراد در موقعیت‌ها و زمان‌های سخت به اثبات می‌رسد، بیان کرد: در انتخابات پیش‌رو باید ثابت کنیم که به معنای واقعی، انقلابی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، تأکید کرد: مفید بودن جلسه «ستاد مردم ایران» به این است که حرف انقلاب اسلامی به همگان، حتی معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی برسد.

وی ادامه داد: برای برگزاری انتخابات پرشور می‌بایست در گام نخست، مخاطبان خود را با استفاده از روش تبلیغی چهره به چهره، تبیین و فعال کنیم.

حجت الاسلام حقانی بیان کرد: دولت شهید رئیسی معیار خوبی در تشویق مردم برای حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی است و قطعاً مردم قدردان ایران اسلامی، با توجه به تلاش و زحمات شهید جمهور، در انتخابات ریاست جمهوری حاضر خواهند شد و رئیس‌جمهور با شاخصه‌های شهید رئیسی انتخاب می‌کنند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha