شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ |۲۲ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 29, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب

حوزه/ فرمانده قرارگاه عمار گفت: گروه‌ها، احزاب و جناح‌های سیاسی در تبلیغات انتخاباتی به تبیین توانمندی کاندیدادهای خود پرداخته و از پرخاش و هجمه به نامزدهای دیگر پرهیز کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب در حاشیه همایش "جهاد تبیین" با موضوع "بایسته‌های انتخابات ۱۴۰۳" در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد مانند شهید رئیسی توانمندی‌های خودشان را به منصه ظهور بگذارند.

وی تاکید کرد: خدمت بی‌منت به مردم که گفتمان رئیس جمهور شهید است، باید اولویت‌کاری تمامی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات رئیس جمهور باشد.

فرمانده قرارگاه عمار افزود: سیدابراهیم رئیسی در راه اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و خدمت به مردم به ویژه محرومان به شهادت رسید.

همایش جهاد تبیین با موضوع بایسته‌های انتخابات ۱۴۰۳ ویژه مبلغان و مبلغات خواهر و برادر حوزوی و ائمه جماعات منطقه کاشان توسط مدیریت حوزه علمیه منطقه کاشان در کانون الزهرا (س) این شهر برگزار شد.

۶ نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به ترتیب الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف هستند که از بیستم خرداد تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز انتخابات، فرصت تبلیغات دارند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر امسال همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha