پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
غ

حوزه/ اعضای اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان‌ پارسیان با رأی معتمدین انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، اصغر هاشمی،عصر امروز در جلسه انتخاب اعضای هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که با حضور رئیس حوزه قضایی شهرستان پارسیان،منتخبی از مسئولین دستگاه‌های امنیتی،اجرایی، شخصیت‌های دینی، فرهنگی،اجتماعی، علمی و حقوقی برگزار شد با گرامیداشت نام و یاد شهید جمهور رئیسی و دیگر شهدای خدمت اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی،از جنس مردم برای مردم بود و تا پای جان با تلاش خستگی ناپذیر و روحیه جهادی در خدمت مردم بودن را به ما یاد داد.

وی حضور پرشور و بی سابقه مردم در تشییع باشکوه رئیس جمهور شهید و همراهانش،را نشانه قدرشناسی ملت ایران و تحدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: یقیناً ثمره این حضور و جوشش مردمی را در انتخابات باشکوه پیش رو نیز خواهیم دید.

نماینده عالی دولت در شهرستان پارسیان با تاکید بر اینکه عوامل برگزار کننده انتخابات مکلف به عمل بر اساس قانون و پرهیز از اعمال سلیقه شخصی هستند، بیان کرد:صیانت از آرای مردم و تحقق راهبرد چهارگانه مشارکت، امنیت، سلامت و رقابت مد نظر مقام معظم رهبری تکلیف اصلی همه دست اندرکاران است که باید تحقق یابد.

در پایان این جلسه ضمن تأکید بر بسیج تمام ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور با مشارکت حداکثری مردم، با رأی گیری بین معتمدین حاضر، اعضای اصلی و علی البدل هیأت اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان پارسیان انتخاب شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha