چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
نشست بصیرتی انتخابات

حوزه/سرهنگ اشجاری گفت: در انتخابات که یک وظیفه ملی و برای ایران قوی بودن است، حضور حداکثری و انتخاب اصلح همراه با بصیرت، جهادتبیین و مطالعه می‌تواند پشتیبان آن باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، نشست سیاسی بصیرتی با حضور سرهنگ اشجاری باموضوع ایران قوی و انتخابات، ظهر امروز در مدرسه علمیه حضرت صدیقه طاهره (س) غرق آباد برگزار شد.

اشجری در این نشست اظهار داشت: شهید رئیسی در دوران خدمت صادقانه خود به مردم فهماند که برای پیشرفت و قوی بودن انقلاب اسلامی ایران باید خدمت کرد تا در مسائل فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بردیگر کشورها تسلط پیدا کرد.

وی افزود: در انتخابات که یک وظیفه ملی و در راستای ایران قوی است، حضور حداکثری و انتخاب اصلح همراه با بصیرت، جهاد تبیین و مطالعه می‌تواند، پشتیبان آن باشد.

اشجری خاطرنشان کرد: کلام رهبری و شاخصه‌های شهید رئیسی، بهترین مصداق برای حضور حداکثری و پرشور مردم در انتخابات است.

وی معیارها برای انتخاب اصلح از دیدگاه رهبری را ازجمله تدین و اعتقاد نظری و عملی به اسلام، انقلاب، قانون اساسی، روحیه شجاعت، طرفدار مستضعفین وضعفا، صداقت و صمیمیت بامردم و دلسوزی برای مردم دانست.

اشجری خاطرنشان کرد: شرکت نکردن در انتخابات و شانه خالی کردن از این تکلیف، زمینه را برای سلطه کفار و مستکبرین آماده خواهد کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha