چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
کتاب قضاوت با شما؛ وعده‌ها حاکم شوند یا ارزش‌ها؟

حوزه/ کتاب «قضاوت با شما؛ وعده‌ها حاکم شوند یا ارزش‌ها؟» به قلم روح‌اله توحیدی‌نیا و محصول همکاری «دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام اسلامی» و «پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (علیه‌السلام)» به چاپ رسید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، کتاب «قضاوت با شما؛ وعده‌ها حاکم شوند یا ارزش‌ها؟» به قلم روح‌اله توحیدی‌نیا و محصول همکاری «دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام اسلامی» و «پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (علیه‌السلام)» می باشد که از سوی مؤسسه انتشارات حوزه‌های علمیه به چاپ رسیده است.

اثر حاضر، دو‎گانه انتخابات «وعده‌محور» و «ارزش‌محور» است؛ اینکه هریک از ایندو در چه فضایی شکل می‎گیرد و چه تأثیری بر میزان مشارکت مردم در انتخابات و انتخاب فرد مورد نظرشان دارد. پس از شهادت آیت‌الله رئیسی و با رخ نمودن جلوه‌های حقیقی و اصلی شخصیت و اقدامات او، بر هر انسان منصف و حقیقت‌بین روشن گشته که او یکی از نمادهای ارزش‌محوری در تمامی حرکات و سکناتش بوده است. اکنون، این فرصت بیش از هر زمان دیگری به‎وجود‎آمده تا گفتمانی که عامل اصلی و مؤثر در مشارکت سیاسی و انتخاب‌های مردم را وعده‌ها و شعارها قرار می‎دهد و با تکیه بر هیجانات مردم، هم مشارکت و هم انتخاب اصلح را با چالش جدی روبه‌‎رو می‎کند، کنار زده شود.

این اثر در ۳ فصلِ «انتخابات؛ نگاهی بنیادین»، «انتخابات؛ نگاهی به میدان عمل»، «مشارکت و انتخاب اصلح؛ چرا و چگونه؟» به رشته تحریر درآمده است.

به دلیل اهمیت بالای موضوع انتخابات، فایل این اثر به‌عنوان هدیه‌ای از جانب «دبیرخانه حمایت از پژوهش‌های مورد نیاز نظام اسلامی» معاونت پژوهش حوزه‌های علمیه در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و علاقه مندان برای دانلود این اثر، اینجا را کلیک نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha