سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
پولادی

حوزه / حجت الاسلام پولادی گفت: وظیفه انسان‌های آگاه این است که با تبیین شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در مورد فرد اصلح مطرح کرده‌اند، به دیگران کمک کنند تا بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان،حجت الاسلام پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان روز گذشته در جمع بسیجیان شهرستان رودان، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران حماسه دیگری در پیش رو دارند و آن هم انتخابات ریاست جمهوری است که در ۸تیر ماه برگزار می‌شود.

وی افزود: مردم بصیر ایران برای این امتحان و انتخاب پیش رو دو وظیفه مهم دارند، وظیفه اول حضور حداکثری است که همه باید تلاش کنند تا این امر مهم اتفاق بیفتد و وظیفه دوم نیز انتخاب فرد اصلح است.

حجت الاسلام پولادی یادآور شد: ملاک‌های فرد اصلح را رهبر معظم انقلاب بیان فرموده‌اند و باید دنبال کسی باشیم که شاخصه‌هایی را که رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند، داشته باشد.

وی اضافه کرد: ایمان، فعالیت جهادی، تجربه کار اجرایی، اعتماد به جوانان و مومن به انقلاب از ویژگی‌های برجسته و مهمی است که در بیان رهبر معظم انقلاب در مورد فرد اصلح آمده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تأکید کرد: وظیفه انسان‌های آگاه این است که با تبیین شاخصه‌هایی که رهبر معظم انقلاب در مورد فرد اصلح مطرح کرده‌اند، به دیگران کمک کنند تا بتوانند فرد اصلح را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: امروز کشور ما به یک مدیر جهادی مانند رییس جمهور شهید نیاز دارد تا بتواند فضل جدیدی از خدمت را در کشور رقم بزند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha