چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام جمال قدرتی

حوزه/ حجت الاسلام قدرتی گفت: انتخابات ریاست جمهوری ایران هم در بُعد داخلی و هم در بُعد منطقه‌ای و بین المللی بسیار با اهمیت و استراتژیک می‌باشد.

حجت الاسلام جمال قدرتی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کردستان، با اشاره به نزدیک بودن ایام برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران، اظهار داشت: این روزها شاهد شور عجیبی در جامعه در بحث برگزاری انتخابات چهاردهمین مرحله ریاست جمهوری در کشور به ویژه در استان کردستان هستیم.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان تصریح کرد: این انتخابات از چندین لحاظ برای ملت و کشور مهم و حائز اهمیت می‌باشد.

وی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری ایران هم در بُعد داخلی و هم در بُعد منطقه‌ای و بین المللی بسیار با اهمیت و استراتژیک می‌باشد به نحوی که امروز بسیاری از کشورهای غربی و اروپایی و منطقه‌ای به صورت دقیق و لحظه به لحظه این انتخابات را رصد می‌کنند که این نشان از اهمیت والای انتخابات ریاست جمهوری در کشورمان دارد.

حجت الاسلام قدرتی عنوان کرد: شب گذشته شاهد برگزاری اولین دور از مناظرات نامزدهای ریاست جمهوری بودیم و مردم کم و بیش با برنامه‌های این افراد آشنا شدند و امیدواریم در مناظرات بعدی بهتر و بیشتر با نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آشنا شوند.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان ابراز کرد: با استدلال، بصیرت و آگاهی کامل می‌توان از بین شش نامزد ریاست جمهوری یک فرد اصلح و در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کرد، بنابراین توجه و دقت به این مناظرات و گفت‌وگوها و نشست‌های نامزدهای ریاست جمهوری برای تشخیص فرد اصلح یکی از شاخصه‌های مهم می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین و اصلی‌ترین بحث در انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور و مشارکت بالای مردم در این انتخابات و همچنین انتخاب فرد اصلح و انقلابی می‌باشد و امیدواریم که ملت ایران بتوانند این دو مهم را به خوبی انجام دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حسن IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۳۱
    0 0
    بنطر می رسد کشورهای شرقی مانند روسیه و چین که منافعی دارند بیشتر نگران نتیجه انتخابات می باشند