یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی گفت: تجلی‌گاه بزرگ حضور مردم، انتخابات است که مشارکت حداکثری مردم، سبب اقتدار نظام اسلامی و نشانه پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر اسماعیلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با اشاره به تاثیر مشارکت مردم در صحنه‌های سیاسی در تقویت چهره نظام اسلامی در منطقه و جهان، اظهار داشت: پایه‌های نظام جمهوری اسلامی همواره بر مشارکت و حضور بیشینه مردمی استوار بوده و نقش مردم در بزنگاه‌های حرکت آن به‌ویژه در خنثی کردن دسیسه‌های پیچیده دشمنان انقلاب اسلامی، انکارناپذیر است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر بیان کرد: تجلی‌گاه بزرگ این حضور، انتخابات است که مشارکت حداکثری مردم، سبب اقتدار نظام اسلامی و نشانه پایبندی ملت ایران به نظام جمهوری اسلامی است.

وی یادآور شد: اکنون و در آوردگاه پیش رو انتظار می‌رود مدیران، مؤسسان، هیأت امناء، کادر، اساتید، طلاب و مبلغات حوزه‌های علمیه خواهران به دلیل ماهیت رسالت خود در عرصه بینشی و بصیرتی همانند فعالیت‌های فرهنگی، علمی و معرفتی در این خصوص نیز به طور فعال، زنده و پویا، اثر گذار بوده و علاوه بر اجرای رسالت خود، نقش مؤثری در هدایت جامعه به منظور انتخاب اصلح و ایجاد شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی و حضور حداکثری مردم ایفا نمایند.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان بوشهر، تأکید کرد: بانوان حوزوی نیز با تبیین شاخص‌های انتخاب اصلح زمینه را برای حضور شخصیت‌هایی مؤمن، دارای تفکر انقلابی و جهادی، متخصص و متعهد، صاحب دانش و خلاقیت، طرفدار محرومان، مقتدر در برابر دشمنان و معتقد و ملتزم به ولایت فقیه فراهم آورند.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی، حوزه‌های علمیه خواهران را به عنوان طلایه داران انقلاب اسلامی و نهاد انقلابی دانست و ابراز کرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب، حوزه علمیه به عنوان «مادر نظام» است و همواره از حرکت عمومی و تمام نیروها و جریان‌های معتقد و ملتزم به ارزش‌های آن حمایت کرده، اما خود را منحصر به شخص، دسته یا گروهی خاص نخواهند کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha