پنجشنبه ۷ تیر ۱۴۰۳ |۲۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 27, 2024
صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان بوشهر گفت: بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین عاشوری در بوشهر برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین غلامعلی صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان بوشهر شامگاه سه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری همایش بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین ابوتراب عاشوری به عنوان شهید شاخص روحانیت کشور، اظهار داشت تحول آفرینی، عدم سازش با ظلم، علمیت، عرفان، مقاومت و مبارزه و ایثارگری از ابعاد شخصیت شهید عاشوری است.

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری خواستار راه اندازی موزه شهید عاشوری در بوشهر شد و افزود: تهیه مستند زندگی این شهید بزرگوار در قالب کتاب، کلیپ، برپایی نمایشگاه عکس در دستور کار قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری بیان کرد: برنامه ریزی لازم برای فضاسازی ملی در راستای معرفی شخصیت شهید عاشوری به عنوان شهید شاخص روحانیت در کشور از طریق بسیج طلاب انجام شود.

امام جمعه بوشهر از برگزاری یادواره شهید شاخص کشور در ۱۳ آذرماه سال جاری در بوشهر خبر داد و ابراز کرد: در این مراسم علاوه بر تجلیل از خانواده شهید عاشوری از طلاب نخبه نیز تجلیل خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه اختتامیه جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی نیز در این روز برگزار می شود، گفت: یکی از موضوعات این جشنواره ارایه مقاله شناختنامه ابعاد شخصیتی شهید عاشوری باشد و مقالات برتر به صورت کتاب چاپ شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha