دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
نعمتی

حوزه/ معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در خصوص جذب افراد به حوزه علمیه استان، گفت: از زمان آغاز پذیرش بحمدالله شاهد برنامه های خوبی از سوی مدارس علمیه بوده ایم و تنوع برنامه ها بسیار زیاده بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه جذب و پذیرش حوزه علمیه استان بوشهر صبح امروز با حضور مدیر و معاونان حوزه علمیه استان برگزار شد.

حجت الاسلام مهدی نعمتی، معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر در این جلسه با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در خصوص جذب افراد به حوزه علمیه استان گفت: از زمان آغاز پذیرش بحمدلله شاهد برنامه های خوبی از سوی مدارس علمیه بوده ایم و تنوع برنامه ها بسیار زیاده بوده است.

وی برگزاری جلسات درونی مدرسه با حضور معاونین و برخی از اساتید فعال، جلسه و توجیه طرح با حضور طلاب فعال در مدارس آموزش و پرورش فعال، برگزاری جلسه با معاونت پرورشی اداره آموزش و پرورش و ارائه پیشنهادات و راهکارها برای توجیه معلمین (روحانیون شاغل در مدارس) جهت همکاری در جذب دانش آموزان و انجام فعالیت تبلیغی در فضای مجازی برخی از فعالیت ها بوده است.

معاون آموزش و پژوهش حوزه علمیه استان بوشهر برگزاری اردوی راهیان نور و تفریحی، برگزاری برنامه حضور و بازدید دانش آموزان از مدارس علمیه استان، برگزاری اعتکاف دانش آموزی در مساجد مدارس علمیه استان، برگزاری مسابقات و جشن های مناسبتی، حضور روحانیون و طلاب مبلغ در مدارس جهت معرفی حوزه به جامعه هدف، برنامه ریزی جهت برگزاری کلاس های مهارتی برای دانش آموزان در تعطیلات تابستان، نصب بنر و پوستر در مساجد و معابر عمومی شهرهای استان و معرفی نخبگان حوزوی به جامعه هدف را از دیگر اقدامات برشمرد.

سید حسین موسوی مسئول روابط عمومی حوزه علمیه استان بوشهر نیز در این جلسه به بیان گزارشی از فعالیت های تبلیغی در عرصه رسانه و فضای مجازی در راستای جذب و پذیرش پرداخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha