دوشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۳ |۱۵ محرم ۱۴۴۶ | Jul 22, 2024
امام جمعه شبانکاره

حوزه/ امام‌جمعه شبانکاره تصریح کرد: متأسفانه بیمارستان درمانگاه‌گونه شبانکاره فاقد ابتدایی‌ترین تجهیزات درمانی است

به گزارش خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت‌الاسلام پردل، ضمن اشاره به مشکلات درمانی شبانکاره، گزارشی از افتتاح بیمارستان محلی در این منطقه ارائه نمود و اظهار داشت: متأسفانه علی‌رغم تمام تلاش‌های صورت‌گرفته بیمارستان محلی افتتاح شده، در حد یک درمانگاه بوده، بدون پزشک متخصص و فقط با حضور یک پزشک عمومی فعالیت می‌کند.

وی ضمن انتقاد از فقدان تجهیزات بیمارستانی درمانگاه شبانکاره، به فقدان دستگاه‌های رادیولوژی، سی‌تی‌اسکن و حتی داروخانه در این درمانگاه اشاره نمود و خاطرنشان کرد: باتوجه‌به پیگیری نماینده محترم شهرستان، علی‌رغم صدور مجوز تأسیس و تجهیز بیمارستان ۳۲ تختخوابی شبانکاره، و حتی ساخت درمانگاه تأمین اجتماعی ، هنوز اقدام قابل قبولی در این راستا صورت نگرفته است.

امام‌جمعه شبانکاره به درخواست‌های مکرر مردم از مسئولان به‌ویژه دفتر امام‌جمعه اشاره و مباحث درمانی را بارزترین مطالبه مردم این منطقه دانست و یادآور شد: باتوجه‌به رسالت امام‌جمعه در پیگیری مطالبات مردمی، ضمن تبیین مسائل درمانی در خطبه‌های نمازجمعه، در جلسات حضوری با مسئولان شهرستانی و استانی، دغدغه تأسیس بیمارستان در این منطقه پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام پردل نبود تجهیزات ابتدایی درمانی در درمانگاه شبانکاره را غیرقابل‌ توجیه دانست و خاطرنشان کرد: متأسفانه این درمانگاه حتی برای تهیه نخ بخیه نیز با مشکلاتی روبروست و اهالی برای زدن بخیه، مجبورند به دشتستان مراجعه کنند.

وی بر اهمیت پیگیری همه‌جانبه مشکلات درمانی از سوی مسئولان منطقه تأکید نمود و ابراز داشت: امام‌جمعه بیش از ۱۰ بار از طریق تریبون نمازجمعه این دغدغه به حق مردم را مطرح و در کنار آن، جلسات متعددی را با استاندار محترم، فرماندار، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی استان، نماینده محترم مجلس شورای اسلامی و... برگزار نموده است.

امام‌جمعه شبانکاره بر لزوم پیگیری مطالبات ائمه جمعه شهرستان، توسط شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تصریح نمود و اظهار داشت: راه‌اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی و تأسیس بیمارستان ۳۲ تختخوابی از بارزترین مطالبات اهالی شبانکاره است که عینیت‌بخشی آن، نیازمند مشارکت جدی تمام مسئولان اعم از نماینده محترم مجلس، فرماندار، شهردار، اعضای شورای شهر، امام‌جمعه و... است.

حجت‌الاسلام پردل در بخش پایانی سخنان خود ضمن تشکر از پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان این که متأسفانه در سطح استان اهتمام جدی نسبت به تأسیس و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی و بیمارستان ۳۲ تختخوابی شبانکاره وجود ندارد، اظهار داشت: باتوجه‌به ظرفیت جغرافیایی و جاده‌ای شبانکاره، مباحث درمانی نیاز مبرم این منطقه است که هرچه سریعتر باید دلسوزانه پیگیری و به نتیجه برسد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha