دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
مصلح

حوزه/ حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه در مراسم بدرقه رئیس جمهور و همراهان وی با هر سلیقه ای و از هر طیفی آمده بودند، گفت: افزایش انسجام اجتماعی از دیگر برکات خون شهدای راه خدمت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام حسن مصلح امام جمعه برازجان شامگاه یکشنبه در نشست شورای اداری ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رییسی رییس جمهور و همراهان وی در حادثه سقوط بالگرد، گفت: حادثه ای سخت و خسارت بار اتفاق افتاد چرا که تربیت چنین افرادی برای نظام نیازمند تلاش فراوان در حوزه و دانشگاه است اما اگر با نگاه امام عسکری علیه السلام به این پدیده نگاه کنیم می بینیم چقدر برکات خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه افزایش بصیرت نسبت به رییس جمهور از برکات این حادثه است، تصریح کرد: او متهم بود به جایگزینی برای رهبری، متهم بود به دنیا دوستی، متهم بود به بد عملکردی، حالا مشخص شد که او به هیچ چیز جز عاقبت بخیری فکر نمی کرد.

امام جمعه برازجان دومین برکت شهادت شهید رییسی را به رخ کشیدن پایداری ساختار سیاسی کشور عنوان کرد و گفت: تمام تحلیلگران دنیا می گویند شهادت رییس جمهور در این مملکت خللی در امور ایران ایجاد نمی کند چون ساختار سیاسی آن در دنیا مستحکم است، در هر کشور اگر سه چهار نفر در این سطح از دنیا بروند، ممکن است آن کشور بهم بریزد اما ایران اینگونه نیست.

وی با اشاره به اینکه این حادثه موجب انعکاس دیانت سیاسی مردم شد، اظهار داشت: در هیچ کجای دنیا نمی بینید برای یک مسئول سیاسی مردم قیام کنند و قیامت برپا کنند و تمام مردم دنیا و مردم کشور خودمان دیدند که این حرفهایی که در فضای مجازی و غیرواقعی زده می شود که مردم ایران از مسؤولان بدشان می آید و اعتماد ندارند، هیچ حقیقت ندارد، مردم ما اگر مسئول خوب ببینند، تا پای جان برایش هزینه می کنند.

حجت الاسلام مصلح با بیان اینکه در مراسم بدرقه رئیس جمهور و همراهان وی با هر سلیقه ای و از هر طیفی آمده بودند، گفت: افزایش انسجام اجتماعی از دیگر برکات خون شهدای راه خدمت است.

وی با اشاره به اینکه شهید رییسی الگوی مسئولین و سیدالشهدای خدمت و الگوی خستگی ناپذیر و مسئولی مخلص بود اذعان داشت: ایجاد الگویی برای مسئولین، شناخت و غربال دوست از دشمن، افزایش امید به مفتوح بودن باب شهادت و ظرفیت سازی برای تبیین معارف انقلاب از دیگر برکات این حادثه غمناک است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha