پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ |۱۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد ابن الرضا

حوزه/ مرکز فقهی سید الساجدین(ع) تحت اشراف سطوح عالی حوزه‌های علمیه، برای تحصیل در سطح ۲ و ۳ (پایه های ۷ تا ۱۰) در سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از میان طلاب ثبت نام می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد ابن‌ الرضا، مدیر مرکز فقهی سیدالساجدین(ع) در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه اظهار کرد: این مدرسه علمیه مبارکه تحت اشراف سطوح عالی حوزه‌های علمیه برای سال تحصیلی جدید اقدام به پذیرش طلاب مستعد با شرایط ویژه کرده است.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شرایط پذیرش افزود: اتمام پایه ۶ حوزه با معدل حداقل ۱۷، موفقیت در مصاحبه علمی مدرسه و تعهد اخلاقی و شرعی مبنی بر رعایت قوانین و مقررات آموزشی و انضباطی شاخص‌ترین شرایط پذیرش طلاب معظم است.

مؤسس مرکز فقهی سیدالساجدین(ع) ادامه داد: بهره‌مندی از اساتید شایسته و مطرح سطح عالی، ارائه مشاوره در زمینه تحصیلی و خانوادگی توسط اساتید مجرب، ارائه دروس مشاوره علمی و حاشیه خوانی، اهتمام به برگزاری مباحثات همراه با ناظر علمی، اتمام محدوده های درسی با مدیریت تعطیلات، کلاسهای اخلاق و برنامه‌های تربیتی و معنوی، ویژه برنامه های بصیرت افزایی، برگزاری کارگاههای مهارتی(روش تحقیق، تدریس، نویسندگی و...)، پرداخت کمک هزینه تحصیلی، تامین خوابگاه برای طلاب مجرد، برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی و بهره‌مندی از مزایای مراکز هدایت علمی و تربیتی از جمله مزایای این دوره تحصیلی می باشد.

وی یادآور شد: علاقه مندان به منظور ثبت نام بایستی به نشانی https://hsajedin.ir/?page_id=۱۲۰۵ مراجعه کنند و یا سؤالات خود را در پیام رسان ایتا به آیدی @hsajedin ارسال نمایند؛ همچنین علاقه مندان می توانند به صورت حضوری به مرکز فقهی سیدالساجدین(ع) واقع در قم، انتهای خیابان دورشهر(شهید فاطمی)، بعد از مسجد امیرالمؤمنین(ع)، پلاک ۴۴۹، مراجعه و با شماره تماس های ۰۲۵۳۷۷۴۹۰۵۶ و ۰۹۹۰۹۹۳۰۵۵۹ در ساعت اداری ۹ تا ۱۴ ارتباط بگیرند.

گفتنی است، مرکز فقهی سیدالساجدین(ع) با فضایی کاملا علمی و دانشی به دنبال تربیت طلابی مهذب و عالم است که با برنامه های متنوع علمی و آموزشی نگاهی متعالی به رشد تربیتی و اخلاقی همچنین زی طلبگی طلاب و فضلای خود دارد.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha