سه‌شنبه ۵ تیر ۱۴۰۳ |۱۸ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 25, 2024
شهدای خدمت

حوزه/ معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از برگزاری بیش از ٢ هزار برنامه برای بزرگداشت شهدای خدمت در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حسین بلوکی معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار داشت: برای برگزاری مراسم شهدای خدمت طی دو مرحله برنامه ریزی صورت گرفت و تا روز جمعه ٣۴ برنامه شاخص در سطح استان برگزار شد.

بلوکی همچنین از برگزاری بیش از ٢ هزار برنامه برای بزرگداشت شهدای خدمت در سطح استان خبر داد.

وی با اشاره به برنامه‌های شاخص در این خصوص، گفت: مراسم شام غریبان با مشارکت دستگاه ها و هیئات مذهبی در گلزار شهدا برگزار شد و نیز مراسم هفتم روز سه شنبه در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر برگزار می شود.

بلوکی همچنین از برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده این یادواره روز ٢۶ مرداد سال جاری برگزار و از خانواده ١۶ شهید غریب در اسارت تجلیل به عمل خواهد آمد.

وی با بیان اینکه ۵٢ برنامه محوری تا پایان سال برنامه ریزی شده است, گفت: پاسداشت شهادت آیت الله بهشتی و ٧٢ تن از یاران امام، بزرگداشت مدافعان حرم و مقاومت اسلامی، سالروز ورود آزاده ها و بزرگداشت شهید رجایی و باهنر، بزرگداشت شهدای منا و بزرگداشت شهدای نیروی انتظامی، بزرگداشت شهدای امنیت و بزرگداشت شهدای دانش آموز برخی از برنامه‌های شاخص است.

معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با بیان اینکه در استان بوشهر چهار شهید ١٢ ساله داریم, گفت: بنا است همایشی ویژه شهدای ١٢ ساله کشور به میزبانی بوشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha