چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
بسیج طلاب

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: هر چند مدت ریاست جمهوری شهید رئیسی کوتاه اما خیلی با برکت بود، بعضی ممکن است ۸ سال رئیس جمهور باشند ولی خدماتشان کمتر یا حتی برای کشور خسارت باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، حجت الاسلام مهدی قره چاهی مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان یزد با پحجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام قره چاهی در این دیدار ضمن عرض تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان وی، از برگزاری همایش هادیان سیاسی در روز سه شنبه ۸ خرداد خبر داد و از مدیریت حوزه علمیه خواهران خواست دستور لازم جهت شرکت مدیران مدارس علمیه به همراه فرماندهان پایگاه ‌های بسیج طلاب و روحانیون را صادر کند.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر ضمن خیرمقدم و خوش آمد گویی، شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهان ایشان را تسلیت گفت و به خستگی ناپذیر بودن، الگو و نمونه در حد رئیس جمهور تراز انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: این اتفاق حادثه تلخی بود و ما حکمت آن را نمی دانیم ولی از آنجا که یک حکیم برنامه‌های عالم را رقم می‌زند به خدای حکیم ایمان داریم و باید در این حوادث سخت و تلخ به او توکل و از هر تهدیدی به عنوان یک فرصت‌ استفاده کنیم، همانطور که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) این کار را کردند.

وی ادامه داد: هر چند این حادثه برای رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) خیلی سخت بود؛ اما محکم و استوار فرمودند هیچ اختلالی در کار کشور پیش نخواهد آمد و با تدبیر ایشان آرامش در کشور حکمفرما شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد با اشاره به اینکه برای مردم و خواص مشخص شد که انتخاب افراد برای حل مشکلات کشور فرق می کند و شهید رئیسی بهترین انتخابی بود که مردم انجام دادند و نتیجه شیرین آن را دیدند، گفت: هر چند مدت ریاست جمهوری شهید رئیسی کوتاه اما خیلی با برکت بود، بعضی ممکن است ۸ سال رئیس جمهور باشند ولی خدماتشان کمتر یا حتی برای کشور خسارت باشد؛ اما شهید رئیسی شاخص های رئیس جمهور تراز انقلاب را ارتقاء بخشید و امید را در دلها زنده کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی به برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهدای خدمت در مدارس علمیه خواهران اشاره و بیان کرد: در این مراسم ها به بیان ویژگی‌های رئیس جمهور شهید مانند الگوی خدمتگزاری، اخلاص، پرکاری، جهادی بودن، ساده زیستی، مردمی بودن، صداقت، ولایت مداری، بی‌حاشیه بودن و غیره پرداخته شد.

وی تصریح کرد: ما رئیس جمهوری می خواهیم که حداقل این ویژگی‌ها را داشته باشد و حوزه خواهران در زمان انتخابات ها، رسالت انقلابی خود را انجام داده و ان شاء الله در آینده هم دِین خود را به انقلاب اسلامی، مردم و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) ادا خواهند کرد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد ادامه داد: دشمن همیشه از زمان انتخابات برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند، ولی خداوند متعال برنامه آن‌ها را به هم ریخت و انتخابات ریاست جمهوری ایران بر خلاف گذشته زودتر و قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صورت می گیرد و این می تواند از الطاف خفیه الهی باشد.

وی در پایان از برگزاری همایش هادیان سیاسی استقبال و قول همکاری داد.

همچنین در این نشست خانم مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد ضمن عرض تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و همراهانش به برگزاری برنامه های گرامیداشت شهدای خدمت در مدارس علمیه خواهران اشاره و بیان کرد: دو برنامه در سطح شهر داشتیم؛ یکی روز پنجشنبه در گلزار شهدای خلدبرین و دیگری در پارک بزرگ آزادشهر که در این دو مکان موکب برپا و نذری و خیرات و رزق شهیدانه برای شهدای خدمت توزیع شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha