چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
مهندس کاظمی

حوزه/ معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین گفت: شهید رئیسی در این مقطع از انقلاب اسلامی که مقطع بسیار حساسی در تاریخ است، توانست یک الگوی عملیاتی ماندگار ارائه کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، مهندس عباس کاظمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در لشگر ۱۶ زرهی قزوین برگزار شد، گفت: حقیقتا کاری که آقای رئیسی در مدت تقریبا ۳ سال خدمتشان در پست ریاست جمهوری برای مردم انجام داد در تاریخ ثبت، ماندگار و ابدی خواهد شد؛ چرا که در آنچه ما در این مدت کوتاه از حجم تلاش ها و مجاهدت ها و مشی فکری اخلاقی و مدیریتی وی دیدیم، ذره‌ای از فرصت خدمت را صرف پرداختن به حواشی، طعنه‌ها و ناسپاسی‌هایی که گاها صورت می گرفت، نکرد.

کاظمی خاطرنشان کرد: وی به معنای واقعی حکمرانی شایسته و قابلی را ترسیم و امیدها را زنده کرد و در این مسیر خستگی ناپذیر بود و ذره ای کم نیاورد؛ شهید رئیسی در این مقطع از انقلاب اسلامی که مقطع بسیار حساسی در تاریخ است، توانست یک الگوی عملیاتی ماندگاری ارائه کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: شکر خدا ظرفیت‌های قانونی کشور بسیار بالاست و این مسئله در قانون اساسی پیش بینی شده است؛ بنابراین امروز با شهادت آقای رئیسی هیچ اختلالی در مسیر حرکت ملت بزرگ ایران و مدیریت کشور به وجود نخواهد آمد.

وی ادامه داد: به امید خدا از این مقطع نیز که مقطع بسیار سختی است عبور خواهیم کرد، اما نگرانی جدی ما در حوزه مدیریت افکار عمومی و رسانه است؛ باید مراقب باشیم گاهی نوع حرف زدن ها و قضاوت ها و گاها نوع مطالباتمان سبب نگردد برخی حریم ها را نادیده گرفته و بشکنیم.

کاظمی عنوان کرد: روز هشتم تیرماه سال جاری روز بزرگ و سرنوشت سازی برای ملت ایران است که باید فرد اصلح و شایسته را برای مسئولیت ریاست جمهوری انتخاب کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha