دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
کد خبر: 1160461
۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰
رئیسی

حوزه/ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: شهید رئیسی برگ زرین تاریخ معاصر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، اعظم روانشاد، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان امروز در گردهمایی اهالی فرهنگ، هنر و رسانه لرستان که به یاد سید شهیدان خدمت در سینما کیو خرم‌آباد برگزار شد با بیان اینکه شهید رئیسی برگ زرین تاریخ معاصر است، افزود: شیوه مدیریت حجت الاسلام والمسلمین شهید سید ابراهیم رئیسی برای الگوبرداری نه تنها در ایران بلکه در تمامی دنیا و برای همه تاریخ قابل بهره‌برداری است.

وی بیان داشت: «شهید جمهور» مفهومی ورای ترکیب کلماتی که ما به عنوان یک سمت اجتماعی - سیاسی تحت عنوان رئیس جمهور در ذهن داریم و به زبان می‌آوریم را در خود دارد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه «شهید جمهور» مصداق جمهوریت، مردم محوری، دموکراسی و شهید شدن و شهادت در راه مردم باوری است، خاطرنشان کرد : «شهید جمهور» تنها به معنای شهادت رئیس جمهور نیست بلکه معنای ثانویه‌ای را در خود مستتر دارد و آن شهادت برای جمهوریت اسلامی و برای مردم است.

روانشاد گفت: شهید رئیسی برگ زرین تاریخ معاصر است و از فرزند صالح مکتب امام خمینی(ره) و رهرو معظم‌له جز این انتظار نمی‌رفت که شهید راه مردم باشد.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مردی از مردم، با مردم و برای مردم بود و مصداق بسیاری از مفاهیم است، افزود: شهید رئیسی، مصداق اسلامی بودن، جهادی بودن، جهاد تبیین و تبیین جهاد است که هر یک سویه‌های متفاوتی هستند که مصادیق آن را می توانیم در شیوه زیست، مدیریت و شهادتشان ببینیم.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در پایان اظهار کرد: معتقدم اگر جمهوری اسلامی را یک مکتب بدانیم، شهید رئیسی الگوی یک فرزند صالح و مصداق عینی برای تمام شعائر جمهوری اسلامی است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha