دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
تبریز

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ویژه تبریز گفت: روحیه جهادی و مردمی بودن شهید رئیسی می تواند الگوی خوبی برای مسئولان کشور باشد. کسی که بسیار پرتلاش و خستگی ناپذیر بو و در مسئولان به چنین روحیه ای بسیار نیازمند هستیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام اباصلت فیضی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ویژه تبریز در جمع پایوران سپاه ویژه تبریز، افزود: همین روحیه شهید رئیسی تراز ریاست جمهوری را تا سطح دوران ریاست جمهوری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهید رجائی بالا برد.

وی ادامه داد: کار برای رضای خدا خستگی نمی شناسد و ما این روحیه را به وضوح در شخصیت شهید رئیسی دیدیم. او تراز ریاست جمهوری را تا سطح دوران ریاست جمهوری رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهید رجائی بالا برد.

حجت الاسلام فیضی زاده با اشاره به حادثه اخیر بیان کرد: با وجود اینکه این حادثه ضایعه بزرگی برای کشور می باشد ولی انقلاب اسلامی وابسته به افراد نیست و این حرکت عظیم انقلاب اسلامی همچنان با قدرت به راه خود ادامه خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ویژه تبریز اضافه کرد: مردم در تشییع پیکر شهدای اخیر و همچنین برگزاری مراسم یادبود برای ایشان سنگ تمام گذاشتند. در انتخابات پیش رو نیز یک حماسه دیگری رقم خواهند زد و رئیس جمهوری در تراز انقلاب اسلامی انتخاب خواهند کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha