دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ |۱۰ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 17, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: در پیگیری کارها و امور همواره صداقت مهم ترین رکن مهم شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود و هرگز صداقت را فدای سیاست نکرد.  

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، ضمن تسلیت شهادت حجت الاسلام والمسلمین رئیسی و دیگر همراهانش در سخنانی، اظهار داشت: اولین و مهم‌ترین دغدغه‌ای که شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی داشتند خدمت به ملت ایران برای توسعه این نظام و انقلاب بود.

امام جمعه شهرستان مریوان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه صداقت در گفتار و عمل از دیگر ویژگی‌های شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود، عنوان کرد: در پیگیری کارها و امور همواره صداقت مهم ترین رکن مهم شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود و هرگز صداقت را فدای سیاست نکرد.

این عالم اهل سنت در بخش دیگری از سخنان خود افزود: از سوی دیگر در عمل همگان دیدند که شهید رئیسی نگاه جامعی به ملت ایران و همه اقوام و مذاهب داشتند و همه را به یک چشم می‌دیدند.

وی ادامه داد: مبارزه با فساد و تبعیض از دیگر برنامه‌های شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بود که همه دیدیم در این امر قاطعانه با مفسدان اقتصادی برخورد نمودند.

ماموستا شیرزادی تصریح کرد: همچنین پافشاری در حل مشکلات مردم و کشور و پیگیری مستمر از سوی این شهید از دیگر صفات ایشان بود..

امام جمعه شهرستان مریوان خاطرنشان کرد: شهید حجت الاسلام والمسلمین رئیسی همواره در جبهه انقلاب حضوری فعالانه داشتند و هیچگاه از خط نظام و انقلاب خارج نشدند.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: از دیگر صفات برجسته شهید رئیسی می‌توان به بصیرت وی در بحث وحدت جهان اسلام اشاره کرد که نمونه بارز این امر را می‌توان تلاش ایشان و شهید امیر عبداللهیان؛ وزیر امور خارجه ایران برای رفع مشکلات جهان اسلام به ویژه غزه دانست که در این راه شاهد تلاش فعالانه جمهوری اسلامی در بحث غزه و فلسطین بودیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha