چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
حجت الاسلام آغاسیان

حوزه/ هماهنگ‌کننده عقیدتی‌سیاسی ارتش در منطقه قزوین، زنجان و همدان، گفت: توجه به محرومان و مستضعفان اولویت جدی شهید رئیسی بود، چرا که این شخصیت برجسته نظام و انقلاب و رهبری در هر شرایطی به فکر رفع مشکلات مردم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس آقاسیان، هماهنگ‌کننده عقیدتی‌سیاسی ارتش در منطقه قزوین، زنجان و همدان امروز در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر حوزه علمیه استان و فرماندهان لشگر ۱۶ زرهی استان قزوین برگزار شد، گفت: توجه به محرومان و مستضعفان اولویت جدی شهید رئیسی بود، چرا که این شخصیت برجسته نظام و انقلاب و رهبری در هر شرایطی به فکر رفع مشکلات مردم بود.

حجت الاسلام آقاسیان خاطرنشان کرد: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی مردی خستگی ناپذیر بود و استراحت و اوقات فراغت برایش معنایی نداشت و تمام عمرش را صرف خدمت به مردم کرد.

وی ادامه داد: دوره دولت سیزدهم آینه و نمادی از دوران دولت شهیدان رجایی و بهشتی بود.

هماهنگ‌کننده عقیدتی‌سیاسی ارتش در منطقه قزوین، زنجان و همدان تصریح کرد: رئیس جمهوری شهید ثابت کرد که مصداق عملی شعار انقلاب بود و چون شاگرد شهید بهشتی بود دنبال خدمت بود نه قدرت و این را با کار و زندگی و عمل خود ثابت کرد.

وی ادامه داد: نخستین مؤلفه شهید رئیسی علم، دانش و فهم ایشان بود و هر کجایی که ایشان مسئولیتی داشتند منشأ تحول و پیشرفت و خیر بودند.
انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha