چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
امیر سرتیپ صباحی فرد

حوزه/ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در نشست هم‌اندیشی جانشینان و معاونین نظامی عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یکی از وظایف عقیدتی سیاسی افزایش روحیه معنوی و مذهبی است که از مولفه های توان رزم به شمار می رود و این مولفه را اخیرا در عملیات غرور آفرین وعده صادق شاهد بودیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، امیرسرتیپ علیرضا صباحی‌فرد، فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در نشست هم‌اندیشی جانشینان و معاونین نظامی عقیدتی سیاسی های این نیرو، که با حضور حجت الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد بهمن رئیس اداره عقیدتی سیاسی نپاجا و امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد، با اشاره به سانحه‌ بالگردی رئیس جمهوری و شهادت شهید رئیسی و دیگر همراهان و عرض تسلیت این حادثه تلخ گفت: بعد از اتفاق ناگواری که برای خادمان ملت در سانحه سقوط بالگرد پیش آمد، شرایط ویژه ای برای کشور بوجود آمد اما آنچه مورد توجه همه رسانه ها قرار گرفت حضور مردم شهید پرور و قدرشناس و همیشه در صحنه ملت ایران بود.

وی با بیان اینکه ما از این گونه حوادث به شکل دیگری در اوایل انقلاب داشتیم، خاطرنشان کرد: آن زمان نهال انقلاب آسیب پذیر تر بود ولی با حضور مردم در صحنه و هدایت امام خمینی (ره) آرامش در جامعه حفظ شد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه دادد: اکنون که انقلاب درخت تنومندی هست و رهبری فرزانه کشتی بان آن است، این گونه حوادث گرچه ناگوار است ولی هیچ خللی در روند گام های رو به جلوی انقلاب پیش نخواهد آمد.

امیر سرتیپ صباحی فرد در ادامه با بیان یکی از وظایف عقیدتی سیاسی افزایش روحیه معنوی و مذهبی است که از مولفه های توان رزم به شمار می رود، خاطرنشان کرد: این مولفه را اخیرا در عملیات غرور آفرین وعده صادق شاهد بودیم. کارکنان نیروی قدرتمند پدافند هوایی طی همین عملیات وعده صادق چنان رفتارهای ایثارگرانه و جهادی از خود نشان دادند که بیانگر روحیه معنوی و مذهبی آنان است.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف مهم سربازان جنگ نرم ممانعت از تغییر ارزش ها و باورهای جوانان عزیز کشورمان از طریق تبیین دقیق معارف قرآنی و دینی و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل جوان است.

امیر سرتیپ صباحی فرد با اشاره به اینکه کارکنان نیروی پدافند هوایی همواره آماده و جان برکف در راه دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام هستند، گفت: ما با کمبود تسلیحات و امکانات، دوران هشت سال دفاع مقدس را طی کردیم و اکنون در شرایط بسیار مطلوبی قرار داریم. هم تجهیزات و سامانه های پیشرفته داریم و هم نیروی انسانی با ایمان و متخصص.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه انتخابات پیش رو برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بسیار با اهمیت و در راه رسیدن به اهداف متعالی انقلاب و مقابله با دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی بسیار حیاتی خواهد بود تصریح کرد: به هر میزان که ما در جنگ شناختی دشمن موفق عمل کنیم و با رویکرد تهاجمی نقشه‌های دشمن را در فریب افکار عمومی خصوصاً جوانان و نوجوانان نقش بر آب نماییم، مشارکت حداکثری رقم خواهد خورد و این رسالت ما را بیشتر خواهد کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha