چهارشنبه ۶ تیر ۱۴۰۳ |۱۹ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 26, 2024
طرح آرمان

حوزه/ معاون آموزشی ستاد طرح شهید آرمان گفت: برنامه‌های تابستانه طرح شهید آرمان در پنج محور آموزشی و مهارتی، معرفتی و قرآنی، هنری، مناسبتی و برنامه‌های تفریحی و بازی‌های گروهی است که امیدواریم به بهترین شکل اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مومن‌زاده پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی معاونین پرورشی و تربیت بدنی مناطق شهر تهران و ستاد طرح شهید آرمان با محوریت اوقات فراغت و پایگاه‌های تابستانه که در سالن جلسات مجتمع ایوان ری برگزار شد، اظهار کرد: اگر بخواهیم در عرصه فرهنگی و تربیتی دستاوردی داشته باشیم از همکاری مسجد و مدرسه محقق خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طرح آرمان یک در تابستان سال گذشته آغاز شد، مطرح کرد: طرح آرمان دو نیز در فرصت مدارس و امروز درحال برنامه‌ریزی برای آرمان سه در تابستان پیش رو هستیم.

معاون آموزشی ستاد طرح شهید آرمان با بیان اینکه طرح شهید آرمان پشتوانه مدیریت شهری در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، عنوان کرد: در طرح شهید آرمان تمام همت ما فعالیت در عرصه تربیتی کشور است.

هم‌دلی و هم‌افزایی رمز موفقیت طرح آرمان بوده است
وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت ما در این مسیر هم‌دلی و هم‌افزایی است، خاطرنشان کرد: طی ساعت‌ها برنامه‌ریزی، بررسی و تحلیل توانسته‌ایم به یک مجموعه مشترک در پنج محور برسیم.

مومن‌زاده اضافه کرد: این پنج محور شامل برنامه‌های آموزشی و مهارتی، معرفتی و قرآنی، هنری، مناسبتی و برنامه‌های تفریحی و بازی‌های گروهی است که امیدواریم به بهترین شکل اجرایی شود.

وی با بیان اینکه در بخش اردویی، اردوی خارج از شهر به مقصد رامسر است، تصریح کرد: اردوی رامسر ویژه مدارس بوده و یک اردوی مشهد نیز ویژه مساجد برنامه‌ریزی شده است.

معاون آموزشی ستاد طرح شهید آرمان با اشاره به اینکه همچنین اردوهای یک روزه داخل شهری نیز خواهیم داشت، یادآور شد: در کنار این اردوها، اردوهای نیم روزه راهیان پیشرفت را نیز خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مناسبتی نیز با عید سعید غدیر آغاز خواهد شد، گفت: در هفته چهارم برنامه‌ها نیز وارد ماه محرم الحرام شده و برنامه‌های رویدادی برای تاسوعا و عاشورا خواهیم داشت.

مؤمن‌زاده با اشاره به اینکه برنامه‌ای که تدوین شده یک برنامه پیشنهادی است، بیان کرد: برنامه‌های آرمان در سه حوزه مدرسه، مسجد و محله برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha