جمعه ۸ تیر ۱۴۰۳ |۲۱ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 28, 2024
تصاویر/ توزیع یک هزار بسته معیشتی در سلماس

حوزه/ رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۳ تهران گفت: تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ بن معیشتی به ارزش ۱۰ میلیون ریال از طریق مساجد میان نیازمندان توزیع شد.

حجت الاسلام حسن‌زاده، رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۳ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده طی دو ماهه اخیر، اظهار کرد: به عنوان یکی از برنامه‌های محوری در این مدت بازدید حضوری و نشست با مربیان مساجد انجام شده است.

وی اضافه کرد: این بازدیدها و نشست‌ها به منظور بررسی و رصد مجموعه‌های فعال بوده است که طی آن یک مسجد از طرح آرمانی حذف و پیشنهاد اضافه شدن سه مسجد به این طرح درحال بررسی است.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۱۳ تهران با اشاره به برپایی چهار غرفه پذیرایی و فرهنگی در برنامه جشن ولادت امام رضا(ع) با حضور مساجد و دانش آموزان آرمانی، مطرح کرد: توسط این غرفه‌ها ۳ هزار پرس غذای گرم توزیع و برنامه‌هایی ازجمله مسابقه نقاشی، قرائت قرآن و اهدای جایزه برگزار شد.

وی با بیان اینکه مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال جهت برگزاری جشن تکلیف به یکی از مساجد اختصاص یافت، عنوان کرد: همچنین مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال نیز جهت تهیه لباس سرود برای یکی دیگر از مساجد در نظر گرفته شد.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه ۴۰۰ نفر از دانش آموزان مدارس آرمانی در جشن روز دختر شرکت کردند، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این ایام روز معلم را داشتیم، آئین تقدیر از ۲۷۴ معلم منطقه ۱۳ با اهدای کارت هدیه توسط مساجد آرمانی انجام شد.

وی با بیان اینکه ۱۰ تیم در المپیاد ورزشی مساجد با عنوان جام آرمان شرکت کردند، تصریح کرد: همچنین تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ بن معیشتی به ارزش ۱۰ میلیون ریال از طریق مساجد میان نیازمندان توزیع شد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha