دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳ |۱۷ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 24, 2024
غذای گرم

حوزه/ رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۶ تهران گفت: طی دو ماه گذشته بالغ بر ۱۴ هزار پرس غذای گرم توزیع شده است.

حجت الاسلام سیدرضا تفرشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تهران، با اشاره به اقدامات انجام شده طی دو ماهه اخیر، اظهار کرد: برنامه‌های محوری در سطح منطقه ۶ از پیش از ماه مبارک رمضان با برگزاری اعتکاف رجبیه آغاز و در ماه مبارک رمضان با برگزاری محافل انس با قرآن کریم ادامه پیدا کرد.

وی با اشاره به اینکه آئین عبادی شب‌های قدر نیز در مساجد آرمانی برگزار شد، مطرح کرد: همچنین باتوجه به میزبانی از راهپیمایی روز قدس، حدود ۲۰۰ هزار پرچم میان مربیان آرمانی در سطح منطقه ۶ توزیع شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۶ تهران با بیان اینکه حدود ۸۰۰ نفر از دختران آرمانی این منطقه در نماز عید فطر به امام مقام معظم رهبری شرکت کردند، عنوان کرد: همچنین حدود ۸۰۰ دانش آموز دختر از منطقه ۶ نیز در جشن روز دختر در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال جام آرمان در ۱۲ مدرسه آرمانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به فصل امتحانات دانش آموزان، برنامه اعتکاف مطالعاتی ویژه دانش آموزان در سطح مدارس و مساجد آرمانی را برگزار کردیم.

تفرشی برگزاری یادواره شهدای دانش آموز در مدارس را مدنظر قرار داد و افزود: برگزاری مسابقات کتابخوانی و برپایی سفره‌های افطاری ساده در میادین منطقه ۶ از دیگر اقدامات انجام شده، است.

وی اضافه کرد: همچنین به مناسبت شهادت امام صادق(ع) نیز دسته عزادارای با حضور نوجوانان مدارس و مساجد آرمانی از میدان ولی عصر(عج) تا میدان انقلاب برپا شد.

رابط طرح شهید آرمان در منطقه ۶ تهران با بیان اینکه برخی فیلم‌های سینمایی نیز در سطح منطقه اکران شد، تصریح کرد: از دیگر برنامه‌ها نیز می‌توان به راه‌اندازی اردوی در مسیر ظهور به مقصد مسجد مقدس جمکران در سطح ۴ مدرسه اشاره کرد.

وی با اشاره به برگزاری جشن امام رضایی‌ها در منطقه ۶، یادآور شد: همچنین طی دو ماه گذشته بالغ بر ۱۴ هزار پرس غذای گرم توزیع شده است.

تفرشی با بیان اینکه غرفه‌های فرهنگی ترویجی کار با کودک توسط مربیان خواهر آرمانی برپا شده است، گفت: همچنین مراسم شهادت شهید رئیسی در منطقه ۶ با برپایی ایستگاه صلواتی نیز برگزار شده است.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha